Lesbos hoog zomer zonder airco te doen?
#4
Hallo Cocky,
Ik ben een hele grote fan van Lesbos zelfs van het dorpje Molivos. Ik kan je zeggen dat je een prima keus gemaakt hebt. Het is daar idd in de zomer zeer warm. Nu, ik lees dat je in het dorp zelf iets hebt gehuurd? Dus ga ik ervan uit dat je tss de andere woningen gaat logeren. Dat kan enorm meevallen dan, omdat die woningen voorzien zijn op die hitte. Dikke muren houden nl de warmte tegen. Hopelijk logeer je niet op een zolder, want dan kan het wel tegenslagen.
Een tip om de warmte overdag te ontlopen: Huur en auto of een scooter en rijdt het eiland rond. Er is enorm veel te zien, mooie natuur en tegen het warmste van de dag stop je aan een van de vele (kiezel)strandjes en geniet van de koele zeebries. Op veel van die strandjes kan het zelf zijn dat je er helemaal alleen zit. Zalig!!!
Quote


Berichten in deze discussie
Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Cocky - 04 October 2011, 21:24
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Markos - 04 October 2011, 21:39
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Xander - 05 October 2011, 00:41
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Chrisje - 06 October 2011, 10:14
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Jota - 09 October 2011, 08:44
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Cocky - 09 October 2011, 14:36
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Imogen - 09 October 2011, 16:54
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Arthur - 09 October 2011, 20:07

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)