Lesbos hoog zomer zonder airco te doen?
#7
(09 October 2011, 14:36)Cocky schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dank jullie wel voor de berichtjes! Ik heb inderdaad een appartement in het dorp zelf gehuurd. Dus ik vertrouw maar op de dikke muren van de traditionele woningen! Zijn drie woonlagen en ik zit geloof ik in de middelste woonlaag, dus niet tegen een zoldering aan.
Wil ook graag een scooter huren maar lees op internet dat je dan een bromfietscertificaat moet hebben..weten jullie of ze daar erg streng in zijn? Al is het niet slim qua verzekering als er iets gebeurd denk ik. Heeft iemand daar ook ervaring mee?

Geen ervaring mee Cocky, heb ook maar een nieuw rijbewijs aangeschaft voor als ik in december ga, want daar staat op vermeld dat je scooter mag rijden. Ik heb het zekere voor het onzekere genomen. Je bent anders idd niet verzekered en dat kan dan aardig oplopen + de schuldvraag. Met het bewijs sta je sterker mocht je wat gebeuren.


Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote


Berichten in deze discussie
Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Cocky - 04 October 2011, 21:24
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Markos - 04 October 2011, 21:39
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Xander - 05 October 2011, 00:41
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Jota - 09 October 2011, 08:44
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Cocky - 09 October 2011, 14:36
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Imogen - 09 October 2011, 16:54
RE: Lesbos hoog zomer zonder airco te doen? - door Arthur - 09 October 2011, 20:07

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)