Even voorstellen: Chrisje
#1
Goedemorgen iedereen. Ik ben Chris, en zoals jullie allemaal smoorverlifd op Griekenland. Voor mij persoonlijk is het het eiland Lesbos. Als het dan ook helemaal alleen van mij zou afhangen dan vertrok ik morgen al om daar de rest van mijn leven door te brengen. Alleen een hoop practische zaken houden mij nog tegen, zoals wat met je inkomen? Ik heb nl een vaste job. Graag reacties.

Chrisje
Quote
#2
welkom op het forum en de vraag morgen vertreken ik denk dat er nog en paar duizend met je mee willen maar er zijn er maar weinig die de stap durven en kunnen nemen het zijn zo veel factoren die je tegen houden

succes met je beslissing


groeten ger
Quote
#3
Beste Chris,
Je kunt honderden redenen verzinnen om iets niet te doen en weerleggen om iets wel te doen. Een ding weet ik wel na 15 jaar dromen hebben wij de keuze gemaakt en ons hart gevolgt en zijn wij ons aan het voorbereiden om deze stap te nemen. Ik weet natuurlijk wel dat niet iedereen zich financieel dit soort keuzes kan veroorloven, maar heb wel ervaren. Beter een blij hart dan een volle portemonee.
Succes, er komt een dag dat je een keuze maakt.

Groet Helma
Quote
#4
Welkom hier Chris, en dat je nog heel lang van Griekenland mag genieten, ook al heb je een blij hart, je moet ook een gevulde portemonee hebben.
groetjes uit Agios Nikolaos.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
(06 October 2011, 11:03)Helma-William schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Chris,
Je kunt honderden redenen verzinnen om iets niet te doen en weerleggen om iets wel te doen. Een ding weet ik wel na 15 jaar dromen hebben wij de keuze gemaakt en ons hart gevolgt en zijn wij ons aan het voorbereiden om deze stap te nemen. Ik weet natuurlijk wel dat niet iedereen zich financieel dit soort keuzes kan veroorloven, maar heb wel ervaren. Beter een blij hart dan een volle portemonee.
Succes, er komt een dag dat je een keuze maakt.

Groet Helma

Hier sluit ik me volledig bij aan.
Heb geen grote portemonai (eigenhuis, goede baan etc), geen extra back-up maar ga de stap zeer beslist maken. Sparen alles wat er te sparen valt weg.
Je dromen volgen Chris, en laat ze niet voorbij gaan, eens heb je er spijt van.....


Succes met je beslissing

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#6
welkom hier Chris

groeten Petra
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)