Druiven & Droesem
#1
Een boek over Griekse wijn. Druiven en Droesem van Frederiek Lommen. Uniek en leuk geschreven! 27 november de officiele prensentatie in ons pand in Maasdam, m.m.v. meerdere gasten! Een must voor iedere liefhebber van Griekse wijnen......

Mvg
Martin
Quote
#2
Martin, heb je niet wat meer info hierover? Waar in Maasdam, welke artiesten komen er, hoe laat begint het, wat zijn de eventuele kosten enz.
Misschien ook leuk om even in de Oriste-agenda te zetten?

Ger

Quote
#3
Jammer dat Martin er niet meer over wil/kan vertellen.
Dit vond ik vandaag in m'n mailbox, misschien leuk om te weten?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger

Quote
#4
Wil wel, maar krijg steeds een foutmelding.......

Doe ik iets niet goed?
Quote
#5
(28 October 2011, 23:23)martin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wil wel, maar krijg steeds een foutmelding.......

Doe ik iets niet goed?

Wat gaat er dan niet goed Martin? Dit berichtje gaat toch ook prima?
Laat even iets weten dan kan ik kijken wat er precies mis gaat.

Ger

Quote
#6
Het lag aan mijn computer denk ik:

27 november is de officiele presentatie van het boek "Druiven en Droesem, een wijnreis door Griekenland" van Frederiek Lommen. Zij reisde door heel Griekenland en bezocht vele wijnhuizen. Een heerlijk boek over de mooie wijnen van Griekenland en tegelijk een kijkje in het dagelijkse leven in Griekenland.

De presentatie vindt plaats in het pand van Griekse Wijnen, Sportlaan 3 Maasdam op 27 november vanaf 15.00 uur. Toegang gratis. Uiteraard staan er een aantal flessen heerlijke Griekse wijnen open om te proeven.....

Ook aanwezig Griekenland Magazine en ROSS Holidays met de presentatie van de nieuwe zomerbrochures 2012.

Na afloop bestaat de mogelijkheid tot een diner in Mediterraan restaurant De Olijfboom in Barendrecht. Reserveren verplicht via info@grieksewijnen.com

Mvg
Martin
Quote
#7
Middag is zowat uitverkocht, net als diner. Reserveren alleen nog op de reservelijst.......

Mvg
Martin
Quote
#8
Zondag a.s. is het zover: dan vindt de officiele presentatie plaats van het boek Druiven & Droesem, een wijnreis door Griekenland. Lokatie Griekse Wijnen, Sportlaan 3 Maasdam, aanvang 15.00 uur.

Voor het aansluitende diner hebben we nog een beperkt aantal plaatsen vrij, wegens enkele afmeldingen.

Tevens zal ROSS Holidays aanwezig zijn voor de presentatie van hun nieuwe zomerbrochures 2012.

Uiteraard staan er enkele heerlijke Griekse wijnen open om te proeven, begeleid met wat mezedes en Griekse kazen en olijfolie.......

Mvg
Martin

Quote
#9
Zo, Druiven en Droesem zit erop, in totaal 150 gasten gehad. Wat een drukte, en wat een enthousiaste mensen, geweldig.

Daarna een heerlijk diner genoten in restaurant De Olijfboom in Barendrecht:

* gevulde champion met mousse van gamba en een wildbouillon
* wildzwijnham met gecaramelliseerde appel
* hertebiefstuk met wildgarnituur
* profiterolles met vanille-ijs en warme caramelsaus

De wijnen:

* Wine Arte Estate ( Drama ) rose 2009
* Tselepos Nemea 2007
* Karelas Mavrodaphne reserve 2005

Geweldige dag geweest. Op naar de volgende!

Mvg
Martin
Quote
#10
ben blij te lezen dat het zo'n succes was Martin, heb je toch niet voor niks zoveel moeite gedaan.
van het diner loopt het water me in de mond maar helaas ben ik allergisch voor iets in wijn dus dat raak ik met geen vinger meer aan...

Petra
Quote
#11
Voor zowel witte als rode wijn Petra? Van rood kan ik me nog wel iets bij voorstellen, omdat daar vaak tannine in zit, maar wit?

De enige reden is dat er teveel sulfieten en andere chemische zaken in kunnen zitten. In dat geval zou je eens een biologische wijn kunnen proberen en dan zien of je dezelfde reactie krijgt.

Mvg
Martin
Quote
#12
Ik weet ook niet precies wat het is Martin maar proberen doe ik het maar niet meer,
alle andere alcoholische dranken gaan zonder probleem dus er blijft genoeg te proeven over ;)

Petra
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)