Huizenprijzen Griekenland
#1
Ik heb een webpagina gemaakt met de ontwikkeling van de huizenprijzen in Griekenland. De gegevens zijn afkomsting van de centrale bank van Griekenland. De gegevens zijn wellicht handig voor mensen die van plan zijn om een huis in Griekenland te kopen.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Interessante site voor zover ik kan beoordelen. Ik denk dat eventuele aspirant Griekenland-emigranten daar wel iets mee kunnen. Vandaar dat ik 'm op de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




heb geplaatst in de rubriek "wonen in Griekenland".

Ger
Quote
#3
Interessante cijfertjes.
Geeft de Griekse overheid ook cijfers voor gebieden buiten de grote(re) steden?
Daar zullen de meeste buitenlandse huizenkopers een huis willen kopen denk ik.

Niettemin zijn de cjfers denk ik wel min of meer indicatief voor wat er landelijk gebeurt. De globale trend zal op het 'platte' land ook wel dezelfde curve vertonen.
Quote
#4
@Xander Ik heb op de site van de centrale bank van Griekenland geen gegevens gevonden over landelijke gebieden. Ik zal nog een keer opnieuw gaan kijken.
Quote
#5
Klint wellicht beetje dom, maar hoe lees ik die lijst eigenlijk. Wordt er niet zoveel wijs uit. Sorry!!!

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#6
Ken je deze site?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Misschien hebben ze wat aan je gegevens.
Quote
#7
@Corry. Ik ken de site. Ik heb ze al een mail gestuurd. Bedankt voor de tip !
@Corry Ik zie net dat mijn mail aan
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




niet aangekomen is omdat hun mailbox vol zit.
Quote
#8
«Πρέπει να κλείνεις τα αυτιά σου όποτε καλείσαι να πωλήσεις τη γη των προγόνων σου. Πρόσεξε μην πωλήσεις τα κόκαλα του πατέρα και της μητέρας σου»
Ινδιάνικη φυλή Νε Περσέ(Nez Perce)

2011
Ο δήμαρχος της πρωτεύουσας της Λιθουανίας, Βίλνιους, Arturas Zuokas μιλώντας σε συνέδριο εξέφρασε το ενδιαφέρον του για την απόκτηση ελληνικού νησιού.
Τι άλλο είπε; Οτι το το νησί μπορεί να ενταχθεί στην κυβέρνηση της Λιθουανίας. Σύμφωνα με τοn Zuokas το νησί θα….κοστίσει περίπου..€ 7 εκατομμυριάκια.
Η ιδέα του δημάρχου είναι να μετατρέψει το νησί σε ένα θέρετρο διακοπών για τουρίστες.
Ωστόσο, οι αντίπαλοί του έχουν επικρίνει το σχέδιο, τονίζοντας ότι η πόλη είναι «βαθιά στο χρέος»!!
Quote
#9
Tana, ook al ben je een Griekse vrouw, kun je dit voor de niet Grieks lezende leden even vertalen, en kom niet aan met die onzin van gooi het door de vertaler je weet dat er dan niks samenhangends uitkomt.
grz uit even zuid L1mburg
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)