Demis Roussos in Arnhem op 16 oktober 2009
#1
Op 16 oktober 2009 treed Demis Roussos op in de Rijnhal te Arnhem.

Aanvang 20.00 uur

Meer info
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Ger
Quote
#2
Jammer, net op een dag dat ik absoluut niet kan. Ik had er graag bij willen zijn, Ik vind 'm nog steeds te gek. Vooral van de tijd van Aphrodite's child heb ik nog veel platen. Wat een stem heeft die man (nog steeds trouwens) up

Grz,Yorgos
Quote
#3
Het concert is inmiddels
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Ger
Quote
#4
Ik zie nergens een reden van de annulering ........strange.
djdakman's signatuur
Quote
#5
(11 October 2009, 10:53)djdakman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zie nergens een reden van de annulering ........strange.

"Ziekte" en "organisatorische redenen", en "BR Music probeert Roussos aan het begin van volgend jaar naar Nederland te halen voor een concert"

Zie
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Rico's signatuur
Satellietontvangers Xtrend ET9500 en Xtrend ET6000
Wavefrontier T55 met de volgende posities: 3, 13, 19, 23 en 28 met op 3 graden vele Griekse zenders
Quote
#6
Er was blijkbaar iets meer aan de hand dan "ziekte en organisatorische redenen"........
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Eleni


(11 October 2009, 10:53)djdakman schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




"Ziekte" en "organisatorische redenen", en "BR Music probeert Roussos aan het begin van volgend jaar naar Nederland te halen voor een concert"
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Demis Roussos overleden Patrick 9 6.745 28 January 2015, 21:03
Laatste bericht: roefke
  Mpougas Tasos - Arista Pantou 2009 theeke 4 4.860 17 December 2009, 19:43
Laatste bericht: El Greco
  MIXALIS HATZIGIANNIS - KOLAZ NEW CD!!! (2009) theeke 6 7.904 27 November 2009, 19:19
Laatste bericht: theeke
  7 nov 2009: Armenian Greek party Den Haag Ger 0 2.983 01 November 2009, 17:45
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)