Athene - je zal er nu maar wonen
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Qua puinhoop gaan ze dezelfde kant op als destijds in Napels, daar lag het toen ook bergen hoog.

Diep triest dat het telkens weer zover moet komen Confused

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#3
Als je die 4 foto"s bekijkt: een 'mooie' promotie voor een citytrip naar Athene. Eentje die kan tellen.
Nochtans vind ik Athene een interessante stad, met heel veel mooie hoekjes, naast de bekende bezienswaardigheden. Ik was er drie maal, en heb er telkens weer nieuwe dingen gezien. Tijdens een citytrip van enkele dagen kan je immers niet alles zien. Athene heeft heel wat te bieden, zelfs meer dan andere Europese hoofdsteden.
Maar ik denk, met deze foto's, en met de bijna dagelijkse tv-beelden van hevige protesten, dat Athene zeer slecht in de toerismemarkt zal komen te liggen...
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#4
(22 October 2011, 18:36)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Maar ik denk, met deze foto's, en met de bijna dagelijkse tv-beelden van hevige protesten, dat Athene zeer slecht in de toerismemarkt zal komen te liggen...

En da's nog maar héél voorzichtig uitgedrukt lijkt me Confused
Quote
#5
ow help en ik ga er volgende week naartoe, we zullen de metro dan maar nemen naar t centrum..wat zal stinken als de zon erop schijnt, en glad voor de brommers..
Quote
#6
(24 October 2011, 07:39)marilena schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ow help en ik ga er volgende week naartoe, we zullen de metro dan maar nemen naar t centrum..wat zal stinken als de zon erop schijnt, en glad voor de brommers..

... als de metro zal rijden Dodgy
Toch een goede reis en verblijf gewenst.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#7
(24 October 2011, 07:39)marilena schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ow help en ik ga er volgende week naartoe, we zullen de metro dan maar nemen naar t centrum..wat zal stinken als de zon erop schijnt, en glad voor de brommers..

Laat je tzt weten hoe of het geweest is als je weer terug bent, ik ben zeer benieuwd. Ik hoor wel wat van vrienden aldaar, het vuilnis zou inmiddels weer deels uit de straten zijn verdwenen.

Kalo Taxidi !!!

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#8
ja ik ben ook benieuwd, idd of de metro rijdt, of de acropolis te bezichtigen valt (ergens las ik dat t personeel met een betalingsachterstand van 5 miij.euro salaris de hekken dicht had gedaan) of t vliegtuig t doet..
we doen nl ook een binnen.vlucht op kythera, (olijven plukken), θα σου πω, τα λεμε, να' στε καλα, καλο βραδυ..
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Op Antikythera wonen en geld ervoor krijgen. Arthur 6 2.970 24 April 2020, 21:40
Laatste bericht: Hilde
  Dat zal ze leren! chris 5 3.360 23 September 2016, 09:18
Laatste bericht: Computer Boy
  je zal er maar wonen Wick 2 2.862 09 December 2012, 13:41
Laatste bericht: Markos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)