Even voorstellen
#1
Hallo allemaal
Mijn naam is jan en ik ben eigenlijk al een paar weken aan het rond kijken op dit forum.
Heerijk!!!!
Leuke reacties en onderwerpen waar je als Griekenland liefhebber
van geniet.
Ook wij gaan sinds 2000 naar Griekenland nu 13 keer en hoop dat er nog vele keren zullen volgen.
Zal ook proberen wat fotos en bijdragen te leveren.
Ik woon in heijningen en ben 53 jaar
Onze laatste vakantie was in Vamos op Kreta
En volgend jaar gaan we naar Lefkas

[Afbeelding: awcqdy.jpg]
Quote
#2
Καλώς ήρθατε JAN

Heel veel plezier hier op het forum....

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#3
Hallo Jan,

Welkom op het forum!!!!
Zo te lezen kijk je al een tijdje rond op het forum.
Maar er zullen er zekers nog veel volgen net zoals wij doen.
Het is altijd weer leuk te lezen hoe iedereen de ervaringen met iedereen wil delen. Je kunt er altijd weer wat van leren.

Veel plezier

Els en Jac Cuijpersvlaggetje.gif
Quote
#4
welkom op het forum
veel lees plezier

groeten ger
Quote
#5
Welkom hier en natuurlijk warme groetjes uit Agios Nikolaos
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
Hallo Jan,

Welkom op dit forum.

Vamos op Kreta was een heel goede keuze, maar dat heb je zelf al ervaren.
Lefkas zal dat ongetwijfeld ook zijn, ik ken het niet. Er zullen hier echter genoeg mensen zijn die het wel kennen en mogelijk goede tips kunnen geven.

Groet,
Xander
Quote
#7
(27 October 2011, 14:46)Xander schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Jan,

Welkom op dit forum.

Vamos op Kreta was een heel goede keuze, maar dat heb je zelf al ervaren.
Lefkas zal dat ongetwijfeld ook zijn, ik ken het niet. Er zullen hier echter genoeg mensen zijn die het wel kennen en mogelijk goede tips kunnen geven.

Groet,
Xander

Hoi Xander

Dank voor je reactie.
Wij zijn al op Lefkas geweest en dat is erg goed bevallen.
Gaan nu met vrienden naar een andere plaats op Lefkas
Lefkas is erg mooi en met schitterende stranden

jan
(27 October 2011, 14:46)Xander schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Jan,

Welkom op dit forum.

Vamos op Kreta was een heel goede keuze, maar dat heb je zelf al ervaren.
Lefkas zal dat ongetwijfeld ook zijn, ik ken het niet. Er zullen hier echter genoeg mensen zijn die het wel kennen en mogelijk goede tips kunnen geven.

Groet,
Xander

Hoi Xander

Dank voor je reactie.
Wij zijn al op Lefkas geweest en dat is erg goed bevallen.
Gaan nu met vrienden naar een andere plaats op Lefkas
Lefkas is erg mooi en met schitterende stranden

jan [Afbeelding: 1zea8nn.jpg]
Quote
#8
Vooaral het strand van Porto katziki is echt schitterend. Een hele toer naar beneden en zeker weer naar boven maar het water is er zo glashelder, echt prachtig...:)

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#9
Zeg dat wel Imogen.
Als je eenmaal beneden bent is het schitterend.
Boven bij de restaurantjes heb je een prachtig uitzicht
[Afbeelding: 2lmv2q9.jpg]
[Afbeelding: 669pq8.jpg]
Quote
#10
[Afbeelding: 1zea8nn.jpg]

Hoi Jan,

Welkom hier op Oriste. Dit lijkt me het strand bij Aghios Nikitas? Heerlijk als ik het weer zie. Ik ben op het moment me alweer een beetje aan het oriënteren voor volgend jaar, en dan zullen we ook weer naar Lefkas gaan. Mooie wandelingen maken, in de lente, op een mooi eiland zonnetje en daarna lekker uitrusten op een van de prachtige stranden aan de westkust.....zucht!

[Afbeelding: mtkpll.jpg]
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#11
(27 October 2011, 20:18)Angeliki schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[Afbeelding: 1zea8nn.jpg]

Hoi Jan,

Welkom hier op Oriste. Dit lijkt me het strand bij Aghios Nikitas? Heerlijk als ik het weer zie. Ik ben op het moment me alweer een beetje aan het oriënteren voor volgend jaar, en dan zullen we ook weer naar Lefkas gaan. Mooie wandelingen maken, in de lente, op een mooi eiland zonnetje en daarna lekker uitrusten op een van de prachtige stranden aan de westkust.....zucht!

[Afbeelding: mtkpll.jpg]

Ja zeker Angeliki daar is het. Deze foto eigenlijk genomen omdat er een griekse oma zit te genieten van de zon en de kleinkinderen met een trui aan en een sjaaltje tegen de warmte.Wat kan je al een plezier beleven van zoeken naar een bestemming voor volgend jaar he. Veel succes
Quote
#12
welkom op het forum
lefkas is zeer mooi,praat over19 jaar geleden
nu rond de 60 keer in griekenland
Quote
#13
welkom hier Jan,

dit leverde toch alweer prachtige foto's op!

Petra
Quote
#14
(27 October 2011, 16:05)janos54 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zeg dat wel Imogen.
Als je eenmaal beneden bent is het schitterend.
Boven bij de restaurantjes heb je een prachtig uitzicht

De restaurantjes heb ik nooit meegemaakt. Voor mij is het inmiddels 24jr geleden dat ik er ben geweest, maar herinner me dat nog zo goed. Was de 1e keer dat ik op Griekenland kwam

όμορφη Λευκάδα

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)