Grieksegids nieuws
Hollandse meid vs. Griekenland
#1
Hoi,

Ik ben een meid van 27 jaar en woon in Brabant.
Ik ben helemaal gek op griekenland, vooral de eilanden.
Ik doe een NHA cursus nieuw-grieks.
In 2010 heb ik een griekse man leren kennen via het internet.
Ik heb hem twee keer bezocht en was helemaal verliefd geworden. Ik was helemaal gek op hem, maar na 15 maanden wou hij nog niet scheiden met zijn huidige vrouw. Ik heb daarom de ‘relatie’ verbroken.
Maar dit weerhoudt niet mijn passie voor Griekenland te doen verdwijnen.
Quote
#2
Nou beter ten halve gedraaid dan ten hele gekeerd zeggen ze. Ik ken een aantal dames die ook verliefd zijn geworden op een Griek. Afgezien van alle goede bedoelingen blijft het moeilijk voor NL vrouwen omdat die in het algemeen zeer vrijgevochten zijn. Een aantal zijn op grond daarvan dan ook weer uit elkaar gegaan. Maar er zijn er ook die het prima naar hun zin hebben.
Ik zelf ben als Haagse met een Limburger getrouwd en dat is zelfs al wennen aan een andere cultuur. Maar gelukkig houden we allebei erg van Griekenland ondanks de giga-problemen die er nu zij .
Quote
#3
(04 November 2011, 14:00)Loontjah schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoi,

Ik ben een meid van 27 jaar en woon in Brabant.
Ik ben helemaal gek op griekenland, vooral de eilanden.
Ik doe een NHA cursus nieuw-grieks.
In 2010 heb ik een griekse man leren kennen via het internet.
Ik heb hem twee keer bezocht en was helemaal verliefd geworden. Ik was helemaal gek op hem, maar na 15 maanden wou hij nog niet scheiden met zijn huidige vrouw. Ik heb daarom de ‘relatie’ verbroken.
Maar dit weerhoudt niet mijn passie voor Griekenland te doen verdwijnen.

2 maal heb je hem bezocht en in een andere topic schrijf je dat je ook al persoonlijke bezittingen met een emotionele waarden van hem hebt gekregen. Ik kan dit niet helemaal met elkaar rijmen.



Rien's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




lovegreece
Quote
#4
Ik best wel hoor.
Quote
#5
(04 November 2011, 19:55)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik best wel hoor.

Laat horen

Rien's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




lovegreece
Quote
#6
apart bericht
Quote
#7
Wat snappen jullie niet?

Hij heeft een zippo gegeven aan mijn vader omdat wij bij ons eerste bezoek in Griekenland in problemen kwamen en mijn vader het niet meer zag zitten.

Voor hem zit hier veel geschiedenis achter, en nu wij toch met ruzie uit elkaar zijn wil ik het hem echt niet ontnemen.

Zijn er anders misschien andere wegen om een pakketje naar Griekenland te sturen ipv PostNL?
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)