Een beetje humor in deze donkere tijden
#1
Deel 1:



En het vervolg:



Quote
#2
:)Big GrinBig Grin erg leuk.
Quote
#3
Dit is wel offtopic, nu nog een van dat kleine arrogante K kereltje, de nep Mussolini uit Italie, hij kan nog harder liegen als een paard lopen kan, ik vind hem 100 keer erger als GAP, ben benieuwd of ze daar ook alle aandacht van Europa krijgen als het zover is.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
(05 November 2011, 17:21)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dit is wel offtopic, nu nog een van dat kleine arrogante K kereltje, de nep Mussolini uit Italie, hij kan nog harder liegen als een paard lopen kan, ik vind hem 100 keer erger als GAP, ben benieuwd of ze daar ook alle aandacht van Europa krijgen als het zover is.

Nou, ik kan je zeggen dat ik 1000 x meer vertrouwen heb in Papandreou dan in Berlusconi met z'n irritante eeuwige glimlach. Papandreou doet tenminste iets, van Berlusconi weet je dat maar nooit, belooft vanalles maar daar blijft het dan ook bij. Op de Duitse TV zie je dan ook net zo'n filmjes als hierboven maar dan over Berlusconi met als onderwerp het (niet)vertrouwen in hemBig Grin

Quote
#5
(05 November 2011, 17:49)Yorgos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(05 November 2011, 17:21)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dit is wel offtopic, nu nog een van dat kleine arrogante K kereltje, de nep Mussolini uit Italie, hij kan nog harder liegen als een paard lopen kan, ik vind hem 100 keer erger als GAP, ben benieuwd of ze daar ook alle aandacht van Europa krijgen als het zover is.

Nou, ik kan je zeggen dat ik 1000 x meer vertrouwen heb in Papandreou dan in Berlusconi met z'n irritante eeuwige glimlach. Papandreou doet tenminste iets, van Berlusconi weet je dat maar nooit, belooft vanalles maar daar blijft het dan ook bij. Op de Duitse TV zie je dan ook net zo'n filmjes als hierboven maar dan over Berlusconi met als onderwerp het (niet)vertrouwen in hemBig Grin

Ongeacht de onnozele stoot die hij uithaalde met dat referendum, denk ik toch dat Papandreou al meer dan een jaar echt zijn best doet om Griekenland weer op de juiste sporen te krijgen. Je moet het maar doen, terwijl je al die tijd al uitgespuwd wordt door je eigen volk. Dat volk heeft natuurlijk een groot punt, dat de besparingen daar iedereen ferm armer maken. Maar Papandreou probeert tenminste iets te bereiken. Zonder die besparingen kan Griekenland in geen twintig jaar meer de schulden afbetalen. En waar zit de vorige premier, Karamanlis? Is die van de aardbol verdwenen, of wat? Die zou op zijn minst eens het vuur aan de schenen gelegd mogen worden, over het verspilbeleid van de voorgaande jaren.

Het irritant ventje uit Italië had nog de air van een godfather, toen hij nonchalant met de mantel losjes over de schouder, en met de breedst mogelijke smile, in Cannes paradeerde. Wat voor verwezenlijkingen heeft die mediamagnaat voor Italië (en voor Europa) eigenlijk al gepresteerd? Indien hij zijn beloftes niet nakomt, kan dit de doodsteek voor Europa en de eurozone betekenen. In dit ventje schuilt veel meer gevaar dan we eigenlijk goed en wel kunnen beseffen. Vergeet niet dat Italië het derde grootst economisch land in Europa betekent!
Ook op persoonlijk vlak: dat ventje denkt Angela Merkel te kunnen schofferen met uitspraken over een (biep) dikke kont. Respect is voor hem van geen tel. Terwijl hij het aantal veroveringen niet meer op twee handen kan tellen. Van Papandreou kan je dàt tenminste nog niet zeggen.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#6
Gewoon zalige clipjes, inderdaad goed gevonden (jammer van de oorzaak natuurlijk)
Quote
#7
het zijn idd hilarische fimpjes. Goed gemaakt, enkelt jammer dat zo moet zijn.

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#8
Gewoonweg de grappige manier om de harde realiteit weer te geven!
Zou de "top" dit ook eens bekijken en EINDELIJK EENS tot besef komen?
Op zen Vloamsch "Da paas ik nie!".
Quote
#9
Welkom aan al deze bestaande leden en Griekse liefhebbers.
Leuk filmpje maar ik sluit me zeker aan bij de reactie van Vlagreco van de Yamas club hier uit mijn buurt.
Quote
#10
Deze Griekse presentator is niet blij met de filmpjes en vindt dat alleen de Grieken zélf over Papandreou mogen lachen:



(vanaf 00:50 dus even een minuutje wachten)

Ger
Quote
#11
Hij vind hem prachtig, met hem zijn er nog een paar die samen op de Griekse tv zulk soort satire maken.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#12
(10 November 2011, 11:40)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Deze Griekse presentator is niet blij met de filmpjes en vindt dat alleen de Grieken zélf over Papandreou mogen lachen:

Da's nou jammer Tongue , gelukkig mogen we wél nog betalen Big Grin
Quote
#13
ik ben een fan van de DWDD ,maar had hij even vragen aan griekse corespondent ,en hij wist dat dit een grap was. wij kennen deze presentator ,Kanakis. als je satyre doet en dat doet DWDD, mag je ook satyre ontvangen.
Betalen zoullen altijd doen, de rijke geven aan de armen en niet andersom.
kijk even serious, de steming makkerij over de grieken die ontvangen wij al meer dan een jaar ,nu de Italianen. klein beetje andersom mag ook. wees niet bang ,in de zomer zullen ze de Holanders met open armen ontvangen.
Quote
#14
En hier de officiële reactie van Papandreou zelf:

Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  De realiteit in Griekenland is een beetje anders dan dat men ons wil doen geloven Ernst 21 7.939 28 April 2018, 14:35
Laatste bericht: metaxa
  Het einde der tijden in GR? Aleko 13 8.582 25 February 2013, 13:58
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Beetje nat en koud Cornelius 2 2.643 14 February 2013, 18:29
Laatste bericht: Connie
  Griekse sfeer in moeilijk tijden Markos 10 6.863 16 February 2012, 00:44
Laatste bericht: El Greco
  Een beetje licht in deze donkere tijden. Cor Nieuw Vennep 10 7.501 17 November 2011, 14:23
Laatste bericht: Imogen
  ze hebben nog humor Arthur 5 4.196 25 June 2011, 21:51
Laatste bericht: Karel
  Donkere wolken boven Athene? Ger 1 2.688 19 June 2011, 10:28
Laatste bericht: Ger
  Rechtstreekse vluchten op normale tijden? Arnold 6 4.758 01 December 2010, 13:53
Laatste bericht: Arnold

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)