krant
#1
De Bild gaat weer een beetje kort door de bocht lijkt me ?

Reissector maakt zich al op voor Griekenland zonder euro

De Duitse toerismegroep TUI heeft de Griekse hoteluitbaters met wie het concern zaken doet, gevraagd met drachmen, en niet met euro's, te betalen, als Griekenland uit de eurozone zou stappen. Dat schrijft het Duitse dagblad Bild.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Kijk eens waar de bron vandaan komt.

De Duitse toerismegroep TUI heeft de Griekse hoteluitbaters met wie het concern zaken doet, gevraagd met drachmen, en niet met euro's, te betalen, als Griekenland uit de eurozone zou stappen. Dat schrijft het Duitse dagblad Bild.

Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
het blijven duitsers
Quote
#4
Och, het staat niet alleen in Duitse kranten.
Neem nu de Belgische krant Het Laatste Nieuws:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Indien de reissector munt :-( zou slaan uit deze crisissituatie, dat zou ik laag bij de grond vinden, en platte commercie.
Het is trouwens nog af te wachten welke cijfers het toerisme in 2012 zal kunnen voorleggen... ik ben er niet van overtuigd dat het prachtige resultaten zullen zijn. Vergeet niet dat vele toeristen het kotsbeu zijn om geconfronteerd te worden met stakingen. Heel wat toeristen waren er dit jaar mee geconfronteerd. Indien de grote vakbonden GSEE en ADEDY eens een gezamenlijk communiqué naar buiten zouden brengen, dat ze de toeristen in 2012 zullen sparen, dat zou al veel verschil kunnen maken.

Volgend krantenbericht, vandaag in Het Nieuwsblad, vond ik wel aangrijpend. Ik raad iedereen aan om het te lezen. Zelfs als we het allemaal met een korrel zout moeten nemen, is het nog erg genoeg.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#5
Neem nu de Belgische krant Het Laatste Nieuws
Met als bron weer de Bildzeitung
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
of zou het weer zo´n hoax zijn? Sad is de Bild niet de duitse telegraaf??
Quote
#7
De Duitse econoom Manfred Neumann heeft zich van zijn beste kant laten zien door met een radicaal plan voor het 'ont-Euroën' van Griekenland te komen.

In het tijdschrift Wirtschaftswoche beschrijf Neumann verder hoe heel Griekenland moet worden afgegrendeld om te voorkomen dat mensen proberen euro's het land uit te smokkelen.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
voor de komende zomer is griekenland met drachme realisticher dan met euro.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Krant 'Ta Nea' - Einde??? Patrick 15 6.275 25 July 2017, 17:56
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)