De harde werkelijkheid (in Athene)....
#1
De uitzending (Australische TV) is misschien wat lang, maar het beeld is duidelijk (en treurig). Kijk:

Quote
#2
(10 November 2011, 23:33)Vasilis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De uitzending (Australische TV) is misschien wat lang, maar het beeld is duidelijk (en treurig). Kijk:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&feature=player_embedded#!


Het is idd een triest gezicht Confused Schrok er gewoon van, dat het zo erg kon zijn.

Nu maar hopen op betere tijden want dit is amper vol te houden zo vooral voor de minder bedeelde hmmmdizzy

De uitzendig is idd een lange, en heb ook maar een half uurtje gekeken, er komt van alles aan de orde, maar ja dat gaat mijn pet zelfs te boven.

Heb de link gelijk op mijn FB wall geknalt, daar in mijn lijst heb een aantal Grieken staan die in Athene wonen vandaar dus.

Imogen Confused
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#3

Na het lezen van Bruno's
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




heb ik hem ook op mijn site geplaatst.

@Imogen ja, zo erg is het dus. Ik zou toch als ik jou was de hele uitzending ' uitzitten' , het is meer dan de moeite waard.
Quote
#4
Inderdaad zeer de moeite waard. Zo'n informatieve uitzending heb ik op de nederlandse tv nog niet gezien. Typisch ook de arrogantie van die politieke man Charalampopoulos!
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#5
(11 November 2011, 15:22)Berendw schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Inderdaad zeer de moeite waard. Zo'n informatieve uitzending heb ik op de nederlandse tv nog niet gezien. Typisch ook de arrogantie van die politieke man Charalampopoulos!

Zal voor hem weinig uitmaken , hij zal er iig geen brood minder om eten, dat ga je krijgen he als je geld hebt als water.Angry


Imogen Confused
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#6
Hier schrik je inderdaad heel erg van,vraag mij af hoe dit gaat eindigen met de bevolking in dit Griekenland,moet er niet aan denken hoe het volgende jaar zal zijn want dan gaan er klappen vallen,alles zal weer duurder gaan worden,en voor de toerist?,nou we zullen echt niet te klagen hebben als we daar met vakantie kunnen zijn,maar een griek kennende geeft niet zomaar op,ik hoop dat wij Griekenland niet in de steek gaan laten door deze omstandigheden.
Volgend jaar zijn we weer op Kreta en zullen we weer zonder zorgen daar vertoeven in de hoop dat we samen met de Grieken weer kunnen lachen en feesten,want zonder toerisme is er niets meer.
Groet van Sonja en Leo.lovegreece
Quote
#7
die charalambopoulos, ja wat een arrogante !!!!!als griek en Pasok stemmer schaam ik mij kapot.
er is hoop als de volk dat begrijp en uit zijn bankje opstaat. wij hopen nog steeds want zo als Theodorakis ook zegt
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Quote
#8
Zo is het maar net Leo en Sonja! Goed te horen dat mensen de positieve kant van het land en de mensen zien en blijven waarderen!
Over het filmpje, ik vind het ook goed te zien dat de jonge generatie de situatie beter en realistischer ziet als de gevestigde orde. Ik hoop erg dat die generatie het meer voor het zeggen gaat krijgen in de nabije toekomst! Nieuwe partijen misschien?
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#9
Ja, goed programma. Heel eerlijk en duidelijk. En inderdaad, wat een arrogantie, zoals Charalambopoulos reageert. Wat een contrast.

Ik heb de link ook op mijn site geplaatst; ik hoop dat het filmpje door velen bekeken wordt.

Het is een ernstige situatie, ik las ook net dat er problemen kunnen ontstaat met olieleveranties. En het wordt winter. Nu zal voor velen sowieso wel een harde tijd worden, als er geen/weinig geld is voor olie, eten en leven in het algemeen.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)