Nazomercampagne Transavia - wat is er apart aan Kos?
#1
Vooral de luisteraars van Sky radio zal de reklamespot van Transavia wel opgevallen zijn. Maar waarom die speciale "behandeling" van Kos?

Multiquote:'Mmm, je zou nu ook op een zonnig terras kunnen zitten in Chania, Chios, Corfu, Heraklion, Kalamata, Karpathos, Kavala, Kefalonia, Kythira, Lefkas, Lesbos, Mykonos, Rhodos, Samos, Santorini, Skyathos, Skiros, Thessaloniki, Volos, Zakynthos...'

De muziek stopt abrupt.

'...of Kos!'


De muziek start weer langzaam in.

'Ga nu naar je reisbureau of touroperator en boek een heerlijke Griekse nazomervakantie. En transavia.com brengt je er rechtstreeks naar toe. Wat doe je hier nog?'

Lees
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




het gehele verhaal.......

Bron:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




8 septemder 2009.

Ger
Quote
#2
Confused Elke plek heeft zijn charme maar Kos is een plek waar ik ben geweest en niet meer terug hoef. Ik heb er een heerlijke vakantie gehad, uren gefietst (Kos is een fiets eiland) maar het eiland heeft mij niet over kunnen halen en nog eens een vakantie door te brengen...


Sylvia
Quote
#3
(15 September 2009, 20:58)Sylvia schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Confused Elke plek heeft zijn charme maar Kos is een plek waar ik ben geweest en niet meer terug hoef. Ik heb er een heerlijke vakantie gehad, uren gefietst (Kos is een fiets eiland) maar het eiland heeft mij niet over kunnen halen en nog eens een vakantie door te brengen...


Sylvia

Sylvia, ben het helemaal met je eens. ( Alleen de scootertocht terug vanuit Zia, op de scooter, met alleen de eerste versnelling werkende en dan terug naar Kosstad.) Ut kreng haalde 130 km, maar in de eerste versnelling haalde de scooter die snelheid net niet! ;)

Quote
#4
Ik vind het jammer dat jullie die ervaring hebben. Wij komen er vanaf 1995 2x per jaar. Kennen de mooiste plekjes, hebben er hele lieve vrienden ontmoet en zijn iedere keer weer blij dat we mogen. Een ding wil ik wel beamen. Het hoogseizoen vermijden wij ook. Voor- en naseizoen zijn heerlijk en het eiland in de winter is helemaal fantastisch.
Maar iedereen zij voorkeur en zijn ervaring. De onze is in ieder geval heel positief.

Helma
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kos JA of Kos NEE. Cor Nieuw Vennep 3 1.817 24 August 2018, 10:46
Laatste bericht: Arthur
  Wat me opvalt aan dit prikbord en alle andere!!!! Marianneke 26 18.220 17 April 2012, 15:33
Laatste bericht: ElsR

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)