Sneeuw
#1
Ojee ojee ojee
Nou schijnt het in Noord-Griekenland al te sneeuwen. Al die arme mensen die de stookolie niet meer kunnen betalen........
NOS Teletekst zegt dat het morgen ook op Kreta gaat sneeuwen.
Quote
#2
Als het al sneeuwt @Els dan hoog in de bergen, ik zag wel wel op Poseidon dat overal op hoogte sneeuw valt, kijk eens op deze site die ik ook gebruik voor de wind en niet onbelangrijk, de richting.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
ook in attiki wordt sneeuw verwacht. Ik begreep dat het er vandaag koud genoeg voor was. Ben benieuwd.
Quote
#4
Zelfs Kreta wordt genoemd, dat het daar gaat sneeuwen, het is de werled op zijn kop !!!

Gr uit Poeldijk +2 graad
Quote
#5
Ik kom net uit Arachova / Parnassos-gebergte dit is het grootste skigebied in Griekenland. we hebben heerlijk in de zon gezeten maar geen sneeuw gezien....

Maar wel genoten !
Quote
#6
Klopt wel dat het grootste skigebied daar ligt (in de Parnassos gebergte) Maar de laatste 10 jaar (waar ik overigens een aantal malen bent geweest) is de Kaimarksalan (in het noorden) metname genoemd de berg Voras, wordt druk bezocht en daar is zeker veel sneeuw gevallen. En er wordt daar al vanaf nu tot midden april geskied.

[Afbeelding: sc3kph.jpg]

Gr Cornelios


Quote
#7
Ook hier is sneeuw op komst Els.

Vannacht was het hier +7 graden en dan duurt het niet al te lang en er ligt sneeuw op de Kerkis, de 3 derde hoogste berg van de Egeïsche eilanden.
Zo gauw er sneeuw op is stuur ik een foto (voor het nageslacht haha).

Overdag nog een heerlijk zonnetje en rond de 20 graden. En dan... na 16.00 uur Brrr...de verwarming aan en ook dat is gezellig met die overheerlijke Griekse....!

Grtz. Wick



Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#8
Als ik uit het raam van onze woonkamer kijk zie ik de Parnassus, waarop zeker sneeuw ligt. Toen wij op 16 oktober terugkwamen uit Nederland lag er ook sneeuw, die was later weer weg maar vanaf begin deze week ligt er weer sneeuw.
Quote
#9
dat is goed nieuws Ansansje, weer sneeuw op de Parnassus. ik hoop daar met kerst een paar dagen heen te gaan, en het zou geweldig zijn als er dan sneeuw ligt.
Quote
#10
ik hou je op de hoogte marjan
Quote
#11
En? is er al sneeuw te zien op de Parnassus. Het is bijna kerst, maar volgens mijn informatie zijn de temperaturen op en rond de Parnassus toch een beetje aan de hoge kant voor sneeuw. Ansansje, zie je al sneeuw?
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Overlast door sneeuw in Griekenland? Ger 1 3.358 23 December 2017, 13:46
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)