verhuis
#1
Hallo,ben nieuw hier,wie kan er mij helpen aub.Ben van Belgie en wij zouden graag informatie hebben ,hoe je het beste kan verhuizen naar Greece.Wij zoeken een verhuisfirma of een firma die containers verhuurd en de verhuis voor ons doet naar de pelopenessos messinia.Natuurlijk liefst op de goedkoopste manier.Dank bij voorbaatRolleyesRolleyesRolleyes
Quote
#2
Het beste is een firma die veel ervaring heeft in Griekenland. Dat zal misschien niet de goedkoopste zijn maar voorkomt veel onzekerheid zoals wij ondervonden (zie rhijnsburger.net). We hebben een maand in spanning gezeten waar de container met spullen gebleven was doordat de (NL) firma geen goede connecties had in Griekenland.
Quote
#3
ik woon momenteel nog in Belgie aan de Kust. Ik ben nu in Pitsidia/Kreta. Huis/app is in zicht, plannen zijn reeel en bijna
gekonkretiseerd.
Heb op internet verhuisfirma's aangeschreven, maar geen kat die reageert na 14 dagen !
Weet er hier iemand een nuttige verhuisfirma/methode om mijn spullen hier te krijgen ?
Of loont het de moeite niet en verkoop ik best alles in Belgie en start hier opnieuw ?
Thnx voor elke nuttige reaktie/advies, want ik weet het ondertussen ook niet meer.
thnx
Quote
#4
Effe off topic

Hallo Messara,
Waar ga je in Pitsidia wonen. Komen in januari voor 3 maand naar Pitsidia
Quote
#5
Uitstekende ervaringen met Nomad International.
Quote
#6
(17 September 2017, 08:32)Chrisn schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Uitstekende ervaringen met Nomad International.

thnx, ga ze aanschrijven Cool

(16 September 2017, 21:36)posslke schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Effe off topic

Hallo Messara,
Waar ga je in Pitsidia wonen. Komen in januari voor 3 maand naar Pitsidia

heb  PB gestuurd
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)