Fodelianakis olijfolie                 
Nieuwe rubriek: Off-topic
#1
Information 
De topic over de nieuwe regering werd dermate off-topic dat ik het laatste gedeelte ervan maar heb overgezet naar een nieuwe "Off-topic" rubriek. Die vindt je onderaan het forum in het hoofdstuk "Diversen" of
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

Daar kunnen vanaf nu allerhande topics in die helemaal niets met Griekenland te maken hebben. Let wel: berichten in die off-topicrubriek verschijnen NIET in het info-center bovenaan de indexpagina (lijkt me niet interessant voor lezers die alleen Griekenland-gerelateerde info zoeken) dus je moet zélf die rubriek even checken als je dat wilt.

Dus ben je bang voor de tandarts, erger je je erover dat je voor de zóveelste keer in de file stond, stort je hart uit en gooi 't in de groep Big Grin

Het spreekt voor zich dat ook in de off-topicrubriek de algemene (fatsoens) regels van kracht zijn en men iedereen in zijn/haar waarde dient te laten. Dus aub ook géén persoonlijke aanvallen/beledigingen.
Wie de schoen past.....enz.

Quote
#2
Goed gedaan... Ger.ik keek het al weer met kromme tenen aan eerder op de afgelopen avond. die vervelende stekeligheden op niets af en dat vooral onzinnige gezuig...Uit een soort of wraak..een spelletje dat doorgespeeld wordt vanaf het Kreta pagina naar hier...Zoo Zielig...
Ik hoop dat deze geneuzel van deze site verschoont blijft!!
Huh
Quote
#3
Goed idee @Ger, alleen hoef voor mij een offtopic draadje niet, als ik wat tegen een persoon heb stuur ik wel een prive mail of email, wat niemand hoeft te openen als ze de afzender zien, maar ja de mens is nieuwsgierig.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
Bedankt voor je begrip Wilma, ik hoop dat anderen dat ook zo zien. Kijk, zo af en toe eens van een onderwerp afwijken valt niet te voorkomen en is ook absoluut geen probleem hoor. In een normale discussie begin je vaak ook over een onderwerp en via-via zit je uiteindelijk op een geheel ander onderwerp; zo gaat dat nu eenmaal. Maar een discussie die begint met nieuwtjes over de nieuwe regering en eindigd in een vete tussen enkele leden vanuit een ander forum gaat natuurlijk te ver. Daar zit niemand (nou ja, niemand) op te wachten, toch. Ik hoop dat ik niet al te streng overkom maar wil taferelen zoals die op het Kreta-prikbord blijkbaar normaal zijn hier erg graag voorkomen ;). De off-topic rubriek is dus een preventieve maatregel waarmee escalatie word voorkomen en het forum leuk houdt.
Quote
#5
(17 November 2011, 09:19)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Goed idee @Ger, als ik wat tegen een persoon heb stuur ik wel een prive mail of email, wat niemand hoeft te openen als ze de afzender zien, maar ja de mens is nieuwsgierig.

Als ik "iets tegen een persoon heb" laat ik hem/haar met rust en zoek -of wil- ik zeker géén contact, en al helemaal niet via een forum en/of berichtjes. Misschien een ideetje? Zo laat je de kerk in het midden en vermijdt je onnodige irritaties en ziet het leven er ineens een heel stuk zonneschijn iger uit........
'T is maar een tip Angel

Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  AUB on-topic blijven en geen geruzie op Oriste oriste 49 42.099 13 August 2012, 09:34
Laatste bericht: martin
Lightbulb Nieuwe rubriek: Griekenland per regio Ger 5 5.744 15 April 2012, 08:06
Laatste bericht: Chrisn

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)