Rebranding Greece
#1
Interessant. Alleen intro is in het Grieks, daarna Engels.
Quote
#2
inderdaad interessant om te bekijken
Quote
#3
Mooie discussie en inderdaad, het land kan wel een "rebranding" gebruiken.
(Ik zie dat het filmpje al ruim 2 maanden hier op het forum staat maar kwam het zojuist pas tegen Blush )
Quote
#4
hij heeft gesproken in begin november in Thessaloniki , intressant inderdaad al denk ik eerder aan in brand zetten greece dan rebranding.
Quote
#5
(01 February 2012, 14:57)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




al denk ik eerder aan in brand zetten greece dan rebranding.

Tzimis, wat klink je toch verbitterd in deze en enkele andere discussies.
Waar is die Griekse vechtersmentaliteit en trots gebleven? Zo schep je de indruk dat de gemiddelde forumbezoeker meer om het land geeft dan jij als echte Griek. En daar geloof ik helemaal niets van ;)
Kom op, je moet wel in een goede afloop blijven geloven hoor!



Quote
#6
dat is helemaal waar ,dat wat jij niet geloof.
ik ken zijn speech van laaste November,helemaal en ergens ben ik met hem mee eens maar Diogenes speelt veel in mij, en ik kan het niet laten. zie het als een woorden spel. Aan de andere kant ook gevaarlijk in een land waar de laaste decenias iedere zomer echt in de brand staat .
maar overmorgen vlieg ik naar Athene ,en ergens heb ik een raar gevoel deze keer. mijn laaste contakten waren niet zo goed.
meestal in mijn leven ben ik meer optimistish dan pesimistish.
Het komt echt goed , maar de vraag is voor wie??
Quote
#7
Ach Tzimis, misschien zie je het anders als je eenmaal in Athene bent geweest.
Alvast een goede reis en een fijn verblijf in Athene. Hou je ons op de hoogte van je bevindingen aldaar? Enne, kom weer gezond terug hè, we kunnen en willen je hier niet missen hoor ;)
Quote
#8
(01 February 2012, 16:33)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




dat is helemaal waar ,dat wat jij niet geloof.
ik ken zijn speech van laaste November,helemaal en ergens ben ik met hem mee eens maar Diogenes speelt veel in mij, en ik kan het niet laten. zie het als een woorden spel. Aan de andere kant ook gevaarlijk in een land waar de laaste decenias iedere zomer echt in de brand staat .
maar overmorgen vlieg ik naar Athene ,en ergens heb ik een raar gevoel deze keer. mijn laaste contakten waren niet zo goed.
meestal in mijn leven ben ik meer optimistish dan pesimistish.
Het komt echt goed , maar de vraag is voor wie??
να είστε προσεκτικοί φίλος και να επιστρέψει υγιής

Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#9
eerlijk gezegt ,het doet mij veel. mijn dank, is groot.
Quote
#10
(01 February 2012, 14:19)Koukla schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mooie discussie en inderdaad, het land kan wel een "rebranding" gebruiken.

het goede nieuws is dat Griekenland een "hoekwinkel" is met ongelofelijk veel mogelijkheden ,
het slechte nieuws is dat er is een groot kankergezwel ontstaan en dat moet eerst vernietigt worden
Quote
#11
zeker hoekwinkel maar psilikatzidiko om een keer niet de bekende term te gebruiken.
plus dat tegenover is de andere hoekwinkel en die heeft een slimmere baas. al vanaf zijn stichting.
Quote
#12
(01 February 2012, 20:57)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




zeker hoekwinkel maar psilikatzidiko om een keer niet de bekende term te gebruiken.
plus dat tegenover is de andere hoekwinkel en die heeft een slimmere baas. al vanaf zijn stichting.

je weet echt niet , en dat is e-c-h-t n-i-e-t , waar jij het over hebt,
en over de slimmere buurman.. die lijdt aan het madam soesoe syndroom maar dat snap je ook niet zo te zien, helaas
Quote
#13
wat je zegt. zou zo zijn.
het is de Mpithoulas syndroom en heeft weinig mee te maken
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)