Reactie op foto van de week
#1
Door dit rubriekje, vind ik dat er eens wat reactie mag komen op de foto's van de week die dankzij de inspanning van onze webmaster(s) op het forum worden geplaatst. Uiteindelijk doet of doen deze personen heel wat moeite om de website aangenaam te houden... Het zijn elke week mooie foto's die een idee geven van wat er leeft in het hartje van bepaalde forumleden. Waarvoor dank aan de medewerkers en zeker en vast aan de webmaster(s)! Συνέχισε ...

Ik vind de foto van deze week trouwens zeer mooi! Prachtig gewoonweg... dit geeft een warm gevoel en heimwee naar onze geliefde stek... Ellada!
Quote
#2
Ja, de foto van de week is altijd leuk om even te kijken! Sowieso leuk om af en toe mee te kijken met favoriete of net ontdekte stekjes van bezoekers van het forum.
Quote
#3
(20 November 2011, 00:32)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Door dit rubriekje, vind ik dat er eens wat reactie mag komen op de foto's van de week die dankzij de inspanning van onze webmaster(s) op het forum worden geplaatst. Uiteindelijk doet of doen deze personen heel wat moeite om de website aangenaam te houden... Het zijn elke week mooie foto's die een idee geven van wat er leeft in het hartje van bepaalde forumleden. Waarvoor dank aan de medewerkers en zeker en vast aan de webmaster(s)! Συνέχισε ...

Erg leuk om te lezen dat sommigen er toch plezier aan beleven Markos. Zelf had ik de indruk dat er nauwelijks animo voor was. De foto's die tot dusver werden ingezonden zijn toch steeds weer van eenzelfde clubje vaste lezers (waarvoor overigens mijn dank!). Misschien is een oproep aan alle leden om vooral mee te doen aan deze rubriek en hun mooiste foto's in te zenden een ideetje?

Eerlijk gezegd zat ik een beetje te filosoferen over Oriste in 2012 en vroeg me af of de rubrieken "Foto van de week", "Thema van de maand" en de "Oríste!-agenda" nog wel moeten blijven bestaan. Ben benieuwd hoe de forumgebruikers daarover denken. Misschien zijn er wel nieuwe suggesties voor het forum? Zoals altijd ben ik reuze benieuwd en hoor ik het graag. Alvast bedankt voor de feedback!

En voor de nieuwste lezers onder ons, informatie over die rubrieken is hier te vinden:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Ger

Quote
#4
Hallo Ger
Ook ik kijk altijd met veel plezier naar de thema's. Vaak hele mooie foto's. Zelf plaats ik ook nooit foto's. Ik heb geen eens een fototoestel. Erg hé. Maar ik zou het jammer vinden als deze onderwerpen verdwijnen. Dus wat mij betreft mee doorgaan en dank aan alle mensen die de foto's willen delen.

Groet Marja
Quote
#5
(20 November 2011, 10:07)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Eerlijk gezegd zat ik een beetje te filosoferen over Oriste in 2012 en vroeg me af of de rubrieken "Foto van de week", "Thema van de maand" en de "Oríste!-agenda" nog wel moeten blijven bestaan. Ben benieuwd hoe de forumgebruikers daarover denken. Misschien zijn er wel nieuwe suggesties voor het forum? Zoals altijd ben ik reuze benieuwd en hoor ik het graag. Alvast bedankt voor de feedback!

Ger

Ger, waarom zou je deze rubrieken wegdoen? Er is meer interesse voor dan je vermoed alleen vinden we het na verloop van tijd "maar normaal" dat het er allemaal is.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Quote
#6
Beste Ger laat alles zoals het is,en het is altijd fijn om vertrouwd te zijn met alles er op en er aan met dit forum,inderdaad mogen wij met zijn allen best wel eens de foto's waarderen die worden geplaatst,ook ik ben er schuldig aan.
In ieder geval geven foto's altijd weer een warm gevoel en hoop dat we er nog van blijven genieten op dit leuke forum fotosmiley
Misschien is het een leuk idee om foto's te plaatsen van leuke haventjes,wie weet,bij deze.
Groeten van Sonja en Leo.
[Afbeelding: eb53b8.jpg]
Het gezellige haventje agia galini.
Quote
#7
Ik sluit me bij de eerdere lezers aan en geniet ook elke keer weer van de foto vd week en thema vd maand. Lekker houden zo zou ik zeggen.

@Leo en Sonja: "haventjes in Griekenland" hadden we al; kijk hier maar eens:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ik zou het wel leuk vinden als er tegen het einde van 2011,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, gestemd kan worden over wat de leukste foto van de week van 2011 gaat worden, dus de "Foto van het jaar 2011".
Koukla's signatuur Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Quote
#8
Sorry Koukla maar ik ben nog niet zo lang op dit forum dus dat kon ik niet weten,maar er zullen vast wel andere leuke dingen worden verzonnen die leuk kunnen zijn,wij zien er in ieder geval naar uit
Quote
#9
Thema van de maand: moet zeker blijven. Soms zijn anderen me al voor geweest met hun foto's van locaties waar ik ook was. Maar ook al wel eens wat toegevoegd.
De agenda kijk ik af en toe op, ik zou geen alternatief weten waar dit zo mooi een rijtje staat. Dus ook jammer als het weg is.
Foto van de week kijk ik eerlijk gezegd een stuk minder vaak naar. Zou het helpen als het een van de knoppen bovenaan de startpagina is? Bijv. in plaats van de ledenlijst, want eerlijk gezegd: die zie ik nu net pas.
Quote
#10
Het "Thema van de maand" vind ik persoonlijk zeer leuk... dus niet wegdoen a.u.b.
Quote
#11
Het "Thema van de maand" vind ik persoonlijk zeer leuk
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






groeten ger
Quote
#12
Please er niet af doen de foto's van de maand vind dit juist erg leuk.
:)
Quote
#13
(20 November 2011, 14:30)IngridAmsterdam schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zou het helpen als het een van de knoppen bovenaan de startpagina is? Bijv. in plaats van de ledenlijst, want eerlijk gezegd: die zie ik nu net pas.

Ingrid, die knop is er toch al? Klik eens op de "Forum"-button in diezelfde balk, of bedoel je iets anders?

Quote
#14
Ik vind dat de rubrieken Foto van de week en Thema van de maand moeten blijven. Ik geniet er elke keer weer van. Zou zelf ook wel eens iets willen plaatsen, maar ben niet zo handig met de computer. Ook de agenda vind ik de moeite waard.
Dus houden zo !!!
groet maria.
Quote
#15
@Ger: Daar klik ik heel vaak op, en zie ik een duidelijke verwijzing naar Thema van de maand, maar niet naar Foto van de week. Dat is vast de foto in het midden bovenaan, als ik daar dan op klik zie ik alleen de betreffende foto' s maar niet dan van ervoor.

Als je dit niet bedoelt, kan je dan misschien een screenshot maken van wat je wel bedoelt?
Quote
#16
Aha Ingrid, dát bedoel je dus.
De foto's van de week vindt je allemaal (zowel die van 2010 als van dit jaar) terug als je in de indexpagina in de rubriek "Thema van de maand - Foto van de week" klikt. Je ziet dan "Foto van de week (+info)" staan, als je dat opent vindt je de links waar je de eerdere foto's kunt vinden (of hier voor
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




).
Inderdaad zou een direkte link ergens bovenaan ook handig zijn maar er zijn zoveel interessante links en die balk is maar zoooooo kort :)
Een andere mogelijkheid is de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Daar vindt je diezelfde links geheel rechtsonder onder "Oríste Wiki - handige forumweetjes".


UPDATE: Ik heb om het nog iets gemakkelijker te maken een aparte topic gemaakt met links naar de foto's. Klik op de rubriek "Thema van de maand - Foto van de week" en kies "Alle "foto's van de week" op een rijtje".
Gemakkelijker kan ik het niet maken -wél nog leuker ;)



Quote
#17
@Ger. Dank, ik probeer het te onthouden!
Quote
#18
Ger,

ook ik waardeer deze rubrieken ontzettend.
niet altijd heb ik zelf een bijdrage ervoor maar ik houd ze wel in de gaten.
vind het erg leuk om *het vuur* voor Griekenland hierin te zien...

Petra
Quote
#19
Ook ik wil zowel de rubrieken "foto van de week" en thema van de maand behouden zien. De foto van de week is veelal een leuk plaatje wan plaatsen die ik (nog) niet gezien heb en het thema van de maand laat veelal heel wat ruimte om het onderwerp op een originele wijze te benaderen.
[Afbeelding: wvpopt.gif]
Quote
#20
Hallo Ger , zoals zovelen beleven we een fijn moment met de foto van de week , dus blijf het alsjeblieft doen!
Groet, Marietta
Quote
#21
Thema van de maand moet zekers blijven is toch wel altijd leuk om naar te kijken en fotos op te zoeken die dan geplaatst kunnen worden.
Alleen foto van de week vergeet ik nog wel eens naar te kijken (jammer natuurlijk)

Groetjes Els en Jac Cuijpersgreeksmiley2
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto van de week en voorstellen. sagittarius 3 1.857 09 December 2017, 11:30
Laatste bericht: Ger
  het verhaal achter de foto van de week corrys 8 5.042 23 October 2016, 11:10
Laatste bericht: Gemert
  Foto van de week Lygia 6 4.760 08 September 2015, 14:18
Laatste bericht: leon10
  Foto van de Week Cor Nieuw Vennep 1 2.795 09 December 2013, 22:48
Laatste bericht: Pippelientje

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)