Glykeria in Utrecht
#1
Zie net via de Griekse Gids agenda (via facebook) dat Glykeria naar Nederland komt voor een optreden

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&view=article&id=3672%3A25-november-2011-primeur-glykeria-op-2e-kerstdag-live-in-utrecht-video&catid=47%3Agrieks-muziekenieuws&Itemid=243
Quote
#2
Weet iemand waar je de kaartjes kan kopen en wat ze kosten?
Ik heb haar concert op Creta moeten missen deze zomer.
(25 November 2011, 16:45)greece67 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zie net via de Griekse Gids agenda (via facebook) dat Glykeria naar Nederland komt voor een optreden

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&view=article&id=3672%3A25-november-2011-primeur-glykeria-op-2e-kerstdag-live-in-utrecht-video&catid=47%3Agrieks-muziekenieuws&Itemid=243

Heb je voor mij die link van Facebook.
Quote
#3
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Quote
#4
Beschrijving

CLUB1SHOT PRESENTS

GLYKERIA LIVE IN UTRECHT 26 DECEMBER 2011

Na een lange tijd terug in NEDERLAND de enige echte Glykeria live in Utrecht
een avond vol entertainment compleet met haar 11-koppige band.

Er zal die avond ook een heerlijk kerst-diner aanwezig zijn om tot in de late uurtjes met familie & vrienden de kerst compleet af te kunnen sluiten.

ENTREEPRIJZEN


1e rang 65 P.P. bij 10 pers GRATIS fles alcohol + SPEC.fruitsalade!!!
2e rang 50 P.P.
v.a. 3e rang 35 P.P.
staan plaats 25 P.P.
Per 4 pers tafel is een fles alcohol verplicht!

Nader info voor de afhaal adressen tickets volgt.
voor reserveringen kunt u bellen naar Panos 06-86250185
club1shot@hotmail.nl
Quote
#5
Ik vroeg me af waar het optreden plaasvindt en vond deze flyer:

[Afbeelding: 21ak1lv.jpg]
Quote
#6
Heeft iemand al kaarten voor Glykeria?
Ik vind het een beetje vreemd overkomen.
De veemarkthallen in Utrecht zijn nou niet direct een lokatie voor een optreden van zo'n geweldige artiste. Op hun site staat niets vermeld, behalve een hondenshow en een kerstmarkt.
Ook verder nauwelijks informatie kunnen vinden, behalve op facebook.
Kaarten te bestellen bij Panos op zijn 06 nummer?
En dat 3 weken voor een groot concert?
Ik vind het allemaal een beetje vreemd.
Wie helpt mij uit mijn droom (Glykeria in Utrecht zien) en heeft betere informatie?
Quote
#7
Ik heb Panos even gemaild met het verzoek om meer en vooral duidelijke informatie. Ik wil toch graag eerst weten wat- en waar het allemaal gaat gebeuren voordat ik tickets aanschaf.

Hopelijk reageert Panos hier even en kan hij wat meer informatie geven.
Quote
#8
't Is jammer dat wij niet in de buurt van Utrecht wonen, anders waren we graag gegaan! Beter dan volgevroten naar de 13e herhaling van Sissy kijken!!
Quote
#9
Ik kan ook niets vinden van de organisatie : club-1 shot
, die op de poster staat.
Quote
#10
Ik heb zojuist onderstaand berichtje van Panos ontvangen:

panos schreef:het is bij de veemarkt-hallen in Utrecht "maresca" kijk maar even op Google
via griekseagenda.nl staat het evenement ook vermeld trouwens. en op facebook.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






wat betreft de avond indeling: 22:00 zaal open tot 01:00 voorprogramma en om 01:00 het hoogte punt glykeria.

Dit ter info.........
Quote
#11
Ger, ik ben niet bekend met facebook (sorry)
Kan jij wat meer details bekend maken.
Op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




is niet te openen.
Vind het nog steeds "wazig"
Quote
#12
Helaas Karel, ook ik heb niets met facebook, hyves of andere social media (behalve Oriste natuurlijk ;) ) dus ik kan die facebook-site ook niet raadplegen. Misschien willen facebookers hier op Oriste eens kijken?

En inderdaad, die andere link doet 't ook niet Confused


Quote
#13
De facebookpagina is te openen, maar niets meer dan de aanmelding van het event. Iedere gek kan in principe een dergelijke pagina maken. Maresca zijn de Veemarkthallen maar de site is idd niet te openen.
Quote
#14
Ik kan helaas niet anders concluderen dat iemand (Panos?) op deze manier probeert om zijn/haar kerstgratificatie te verhogen.
Maak zelf een, amateuristische, poster van een optreden van een bekend iemand (in dit geval Glykeria) stuur die naar de Griekse wereld die hem op de website zet, telefoonnummer erbij waar je kaarten kan bestellen (wél een 06 natuurlijk) en laat alles op je afkomen.
Een bekende én bereikbare organisatie is niet te vinden, evenals andere verkooppunten van de kaarten zoals ticketbox o.i.d.
Treedt Glykeria ook nog in een andere stad ( Amsterdam Antwerpen, Köln) op zoals de meeste kanjers uit Griekenland, of komt ze alleen in Maresca optreden voor pak hem beet 400 fans die met 4 aan een tafel moeten zitten (wel eens een optreden van Glykeria gezien waar iedereen aan tafels zit) mét een verplichte fles alcohol (wat dat ook mag wezen)
Komt mij over als een (goedbedoeld) zelf georganiseerd kerstfeest met als hoogtepunt om 01.00 uur een You Tube optreden van Glykeria.
Sorry dat ik zo wantrouwend én cynisch ben, maar gezien de tot nu toe gegeven info c.q. bereikbaarheid kan ik niet anders.
P.s. voor mij staat het vast: helaas géén geweldige show van mijn lievelings zangeres Angry
Quote
#15
Als ik die
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




open staat er:
"PRIMEUR: Glykeria op 2e Kerstdag LIVE in Utrecht (VIDEO)".
Is het nu LIVE, of is het een VIDEO? Of is het een live-optreden dat elders plaatsvindt en via een scherm LIVE in Utrecht wordt getoond?

Panos, graag wat meer duidelijkheid Exclamation

Quote
#16
Beste geïnteresseerden voor "Glykeria live in Utrecht"

Wij danken jullie allemaal voor de getoonde interesse voor een echte
"Greek Bouzoukia Night' met Glykeria.
Laat ik eerst beginnen met het feit dat ik best begrijp dat er "argwaan" heerst over een theorie m.b.t. "kerstgratificatie" te verhogen op persoonlijk gebied. :efch:[/font]
Voor ieder die het niet vertrouwd,kan ook zonder enkel probleem zijn/haar kaarten aan de deur verkrijgen...of kan altijd even mailen naar club1shot@hotmail.nl wij zullen iedereen zo goed en snel mogelijk proberen antwoorden te verschaffen op elke vraag.
Het is voor ons moeilijk om elke forum ieder dag te checken op alle vragen, dus in de hoop dat men de situatie begrijpt vragen wij u een mail te sturen. (mail word iedere dag bekeken)
Op de avond zelf zal de zaal v.a. 22:00 geopend zijn om gasten te ontvangen en alvast in de stemming te laten komen d.m.v. het voorprogramma dat verzorgd word door de "11 koppige band" van Glykeria.
Om ongeveer 01:00 zal Glykeria in eigen persoon op het podium verschijnen
Dus lieve gasten in de hoop dat u een beetje gerust gesteld bent wens ik jullie allen een hele fijne avond,en aarzel niet en stel u vraag hoe gek u ze ook kan bedenken maar doe dat aub niet alleen via het forum maar stuur mij een mail en ik zal antwoorden.

Met Vriendelijke Groet
Panos
Club1shot
club1shot@hotmail.nl
Quote
#17
Hai iedereen,

Hoewel ik ver weg zit (en Glykeria in Utrecht voor mij geen optie is), volgde ik toch een beetje de vragen die hier gesteld werden over het concert. De Griekse Gids had een grote aankondiging staan; zij hebben hem er afgehaald!!!
Persoonlijk zou ik het NIET vertrouwen.

Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#18
Heeft Glykeria niet een officiële agent in Griekenland waar je het zou kunnen navragen?
Quote
#19
CLUB1SHOT PRESENTS

GLYKERIA LIVE IN UTRECHT 26 DECEMBER 2011

Na een lange tijd terug in NEDERLAND de enige echte Glykeria live in Utrecht
een avond vol entertainment compleet met haar 11-koppige band.

Er zal die avond ook een heerlijk kerst-diner aanwezig zijn om tot in de late uurtjes met familie & vrienden de kerst compleet af te kunnen sluiten.

ENTREEPRIJZEN


1e rang 65 P.P. bij 10 pers GRATIS fles alcohol + SPEC.fruitsalade!!!
2e rang 50 P.P.
v.a. 3e rang 35 P.P.
staan plaats 25 P.P.
Per 4 pers tafel is een fles alcohol verplicht!

TICKET'S KUNT U VOORAF AFHALEN/betalen BIJ:
(tickets a/d deur zijn 5euro duurder)

MARNIXLAAN 112, 3552 HG Utrecht.
NHM-HORECA MAKELAARS.
Ma - Zo: V.A.8:30 T/M 21:00
GRAAG EVEN VAN TEVOREN BELLEN.

voor reserveringen kunt u bellen naar Panos 06-86250185
club1shot@hotmail.nl
Quote
#20
Merkwaardig dat allerlei sites volgens Google zijn gecrashed.
Ik kan geen serieuze bevestiging vinden. Wakker blijven parakalo. Cor.
Quote
#21
Ben toch een beetje nieuwsgierig of ze geweest is of nietHuh Heeft iemand nog iets gehoord? Op you tube kan ik in ieder geval geen filmpjes vinden.

Anoushka
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Glykeria in concert vlagreco 8 2.788 27 September 2022, 22:58
Laatste bericht: iakovos
  Glykeria naar Paradiso Amsterdam Ger 4 3.120 15 May 2017, 13:20
Laatste bericht: Albert
  GLYKERIA / I AGAPI EINAI ELEYTHERI Nieuwe cd theeke 3 3.923 14 September 2010, 13:05
Laatste bericht: Fleurootje

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)