Ik kan helaas niet anders concluderen dat iemand (Panos?) op deze manier probeert om zijn/haar kerstgratificatie te verhogen.
Maak zelf een, amateuristische, poster van een optreden van een bekend iemand (in dit geval Glykeria) stuur die naar de Griekse wereld die hem op de website zet, telefoonnummer erbij waar je kaarten kan bestellen (wél een 06 natuurlijk) en laat alles op je afkomen.
Een bekende én bereikbare organisatie is niet te vinden, evenals andere verkooppunten van de kaarten zoals ticketbox o.i.d.
Treedt Glykeria ook nog in een andere stad ( Amsterdam Antwerpen, Köln) op zoals de meeste kanjers uit Griekenland, of komt ze alleen in Maresca optreden voor pak hem beet 400 fans die met 4 aan een tafel moeten
zitten (wel eens een optreden van Glykeria gezien waar iedereen aan tafels zit) mét een verplichte fles alcohol (wat dat ook mag wezen)
Komt mij over als een (goedbedoeld) zelf georganiseerd kerstfeest met als hoogtepunt om 01.00 uur een You Tube optreden van Glykeria.
Sorry dat ik zo wantrouwend én cynisch ben, maar gezien de tot nu toe gegeven info c.q. bereikbaarheid kan ik niet anders.
P.s. voor mij staat het vast: helaas géén geweldige show van mijn lievelings zangeres