Oproep: relevante berichten gezocht!
#1
Lightbulb 
Yassas allemaal,

Inmiddels bestaat dit forum alweer zo'n 5 maanden en vinden steeds meer geinteresseerden de weg erheen. Over de 50 geregistreerde leden, veel discussies en nog veel meer berichten. Ook het aantal "gasten" groeit met de dag. Er is dus duidelijk draagvlak naar dit forum, zeker als je ziet hoeveel tijd men gemiddeld op dit forum doorbrengt.

Voor mij als beheerder is het trouwens niet eens zo gemakkelijk om telkens weer interessante en relevante berichtjes voor dit forum te vinden. Zo ontzettend veel is er niet te vinden op het gebied van de onderwerpen waar dit medium over gaat.

Vrijwel dagelijks struin ik het www af op zoek naar nieuws of berichtjes waar de lezer iets aan heeft, daarnaast doe ik meerdere keren per week een "blindscan" op m'n satreceiver in de hoop iets nieuws te kunnen ontdekken.

Aangezien in bovenstaande erg veel tijd gaat zitten (tijd die ik door m'n werk en privésfeer niet altijd heb) wil ik de lezers van dit forum vragen om hier indien mogelijk ook in bij te dragen. Met andere woorden:

draaipijl Weten jullie iets leuks of interessants te melden op het gebied van één van de secties op dit forum (of een luchtig bericht in ons "dorpscafé" (kafenion)) aarzel niet en plaats het hier. Dat maakt het forum nog interessanter, diverser en daardoor nog meer een bezoekje waard. Met name de in Griekenland wonende lezers hebben vaak de nieuwtjes uit éérste hand.......

draaipijl En bovendien: suggesties om het forum nog verder te verbeteren zijn méér dan welkom!

Alvast efxaristo voor een ieders bijdrage.

Ger
Quote


Berichten in deze discussie
Oproep: relevante berichten gezocht! - door Ger - 15 September 2009, 08:05
RE: Oproep: relevante berichten gezocht! - door Sylvia - 15 September 2009, 21:07
RE: Oproep: relevante berichten gezocht! - door Choreftis - 16 September 2009, 07:56
RE: Oproep: relevante berichten gezocht! - door Sylvia - 16 September 2009, 13:33
RE: Oproep: relevante berichten gezocht! - door Ger - 16 September 2009, 08:32

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Honderdduizend berichten op Oríste! Ger 8 1.728 28 May 2023, 20:41
Laatste bericht: JipJipster
  Berichten chris 9 7.971 29 July 2018, 21:55
Laatste bericht: TreinopStad
  Korte storing, mogelijk berichten verwijderd Ger 0 4.338 04 November 2017, 16:18
Laatste bericht: Ger
  Persoonlijke berichten blokkeren Ger 1 3.103 15 March 2013, 13:39
Laatste bericht: Vito
Information Berichten gelezen? Of toch niet? oriste 2 8.905 02 July 2011, 00:01
Laatste bericht: Petra
  "Ongewenste" berichten rapporteren Eleni 2 8.366 06 November 2010, 18:53
Laatste bericht: edbe

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)