Ferry ,
#1
Smile 
Hallo allemaal ik wilde jullie even om advies vragen.
We moeten met de ferry van Heraklion naar Piraeus , om een nieuw paspoort te gaan aanvragen.Huh
We hebben deze oversteek nog nooit met de ferry gedaan, ik kom Minoan lines en Anek tegen is er een verschil tussen deze twee ??
Met welke kunnen we het beste in zee gaan ??;)

Groeten Sabine
famtop's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Hi, sowieso is de Anek lines veelal goedkoper maar tevens minder lux. Minoan lines meer lux en iets duurder. Dacht te hebben gelezen, dat de Anek lines bij de Super fast is ondergebracht. Maar het éérste wat ik schreef, is het verschil, wat ik weet. Cornelios
Quote
#3
Als je naar Pireus gaat, boek je de goedkoopste plaats als je geen hut wilt, dat is dan deckseat, je kan gewoon naar binnen gaan en op een airseat gaan zitten, geen mens die dat controleerd, wat betreft Anek en Minoan kijk je even bij de prijzen, het zijn alle 2 nachtboten zodat je s'morgens vroeg in Pireus aankomt en s'.avonds weer terug kan.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
en als je op de site van Aegean zou kijken?? soms hebben ze vluchten die goedkoper zijn dan andere transport. voorbeeld Chania-Thessaloniki voor minder dat de Ktel Athene Thessaloniki rijd.
Quote
#5
Net terug met Anek uit Athene, was voor ons de eerste keer met de boot.
We vonden het allemaal fantastisch ! we hadden een hut en waren verrast hoe mooi het allemaal was.
Super vriendelijke bemanning en alles was brandschoon.
Nu wachten op onze nieuwe id kaarten.

Allemaal een fijn weekend , Sabine
famtop's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Fijn om te horen dat alles gelukt is.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)