Oríste-portaal: nieuwe functionaliteiten
#1
Information 
Aan het Oríste-portaal (klik bovenaan elke pagina in de balk op "Portaal") is een aantal functionaliteiten toegevoegd. Onder andere wat statistieken, de laatste topics, berichten en agendatoevoegingen maar ook een manier om snel te zien welke berichten je gemist hebt sinds je het forum de laatste keer bezocht. Kijk linksboven naar het blokje "Welkom (naam lid)".

Welkom, XXXX
Laatste bezoek: XXXXX
Sindsdien zijn er:
» X nieuwe mededelingen
» X nieuwe discussies
» X nieuwe berichten

Nieuwe berichten
Berichten van vandaag

Door simpelweg op "Nieuwe berichten" of "Berichten van vandaag" te klikken verschijnen alle gemiste berichten keurig gerangschikt op één pagina.




Quote
#2
Handige opties !
Quote
#3
@Ger ik mis wel nog een functie, die van alles al gelezen, omdat ik sommige dingen niet lees moet ik toch op alle nieuwe antwoorden klikken en dan kan ik pas vernieuwen, of doe ik iets fout?
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
Arthur, dat kan je op 2 manieren doen:

1. Kijk eens helemaal onderaan op de indexpagina. In die blauwe balk vindt je "Alles als gelezen markeren".
2. Per rubriek: klik op de indexpagina op het zonnetje (ten teken dat er een ongelezen bericht in die rubriek staat). Het zonnetje verandert nu in een Grieks vlaggetje en alle berichten in die rubriek zijn nu "gelezen".



Quote
#5
Dat eerste werkt niet bij mij, probeerde jou bericht ongelezen te verwijderen, ging niet.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
(29 November 2011, 16:20)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dat eerste werkt niet bij mij, probeerde jou bericht ongelezen te verwijderen, ging niet.

Vreemd, hier werkt het op beide PC's prima. Misschien accepteert jouw PC geen cookies?


Quote
#7
(29 November 2011, 16:28)oriste schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[quote='Arthur' pid='8852' dateline='1322576443']
Dat eerste werkt niet bij mij, probeerde jou bericht ongelezen te verwijderen, ging niet.

Vreemd, hier werkt het op beide PC's prima. Misschien accepteert jouw PC geen cookies?



Bij mij werkt het op mijn pc en laptop ook nietook niet ..

Quote
#8
Vreemd hoor, ik zal even bij de techneuten checken hoe dat kan. Maar voor alle duidelijkheid, gelezen berichten worden niet "verwijderd" (zoals Artur schreef) maar alleen niet meer als "ongelezen" beschouwd........

Quote
#9
Ja dat had ik begrepen
Quote
#10
De oranje zonnetjes verandert wel in een blauwe Grieks vlaggetjes als je :Alles als gelezen markeren: aanklikt .

Maar de oranje blokjes bij ,,Info-center - de laatste activiteiten op dit forum,, veranderen niet van kleur ...Ik denk dat Arthur dat ook bedoelt..
Die veranderen pas van kleur als je die zelf hebt aangeklikt ... ik dacht dat het de bedoeling was, dat die oranje kleur dan ook van die blokjes af zouden gaan...Het zal wel fijn zijn als dat ook mogelijk is.. Zelf kijk ik eigenlijk alleen naar de blokjes bij ,,Nieuwste berichten,, en klik dan alleen aan wat ik lezen wil..
Quote
#11
Ik zou ook graag mijn bericht willen kunnen bewerken nadat het geplaatst is. Om bijvoorbeeld een typefout te herstellen. Kan dat?
Karidiès's signatuur Karen Agrafiotis - de Vries
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#12
(31 July 2020, 16:08)Karidies schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zou ook graag mijn bericht willen kunnen bewerken nadat het geplaatst is. Om bijvoorbeeld een typefout te herstellen. Kan dat?

Tuurlijk, de tijd waarin je na plaatsing nog wijzigingen in je geplaatste bericht kunt aanbrengen staat momenteel op 360 minuten, 6 uren dus.....

Klik op de knop 'Bewerk' onder je bericht en kies 'Volledig bewerken'. Pas de tekst aan en klik daarna op 'Bericht bijwerken' eronder.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oriste nu ook via oriste.nl Ger 5 3.228 20 August 2021, 18:41
Laatste bericht: Ger
  Oriste blijft, óók in het nieuwe jaar! Ger 64 28.123 02 January 2020, 11:47
Laatste bericht: Markos

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)