Fodelianakis olijfolie                 
Even aanmelden
#1
Goedenavond allemaal,
Na maanden van stiekem even meegluren heb ik toch maar besloten om lid te worden van dit gezellige clubje. Ik heb de afgelopen tijd heel wat leuke dingen zien langs komen waar ik heel wat van geleerd en genoten heb. Ikzelf ben een enorme Kreta(Agios Nikolaos) liefhebber en ga daar dan ook minimaal 2 maal per jaar op bezoek. Ik hoop de komende tijd hier nog meer plezier tehebben en ook mijn steentje bij te kunnen dragen in verschillende onderwerpen.
Fijne avond verder
Peter
Quote
#2
[Afbeelding: v8f0uu.gif]

Hallo Peter veel plezier op dit gezellige forum.
Groetjes van Leo en SONJA.greeksmiley2
Quote
#3
welkom op dit altijd gezellige forum

groeten ger
Quote
#4
WELKOM OP HET FORUM!!!!!!
NOG VEEL GRIEKENLAND LEESPLEZIER !!!!

GROETJES ELS EN JAC CUIJPERSgreeksmiley2
Quote
#5
(30 November 2011, 18:25)peter schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Goedenavond allemaal,
Na maanden van stiekem even meegluren heb ik toch maar besloten om lid te worden van dit gezellige clubje. Ik heb de afgelopen tijd heel wat leuke dingen zien langs komen waar ik heel wat van geleerd en genoten heb. Ikzelf ben een enorme Kreta(Agios Nikolaos) liefhebber en ga daar dan ook minimaal 2 maal per jaar op bezoek. Ik hoop de komende tijd hier nog meer plezier tehebben en ook mijn steentje bij te kunnen dragen in verschillende onderwerpen.
Fijne avond verder
Peter
Welkom op Oriste, als je zo vaak bij mij om de hoek komt zien we mekaar zeker nog eens.

Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
Welkom hier Peter!

Petra
Quote
#7
Welkom Peter

zwaaivlagzwaaivlagzonneschijn

Groetjes Sieta.
Quote
#8
Welkom Peter! greeksmiley1

Agios Nikolaos is inderdaad een mooie bestemming. Wij verbleven destijds in hotel Miramare, een tiental minuten stappen van het stadje. En dat was best goed meegevallen. Van in hun restaurant had je een heerlijk zicht op de zonsondergang boven zee. Ook de omgeving en de hele oostkust vonden wij bijzonder mooi. Een bezoekje aan Elounda vond ik ook een aanrader. Maar ook de rit naar Vai. Het palmenstrand bekoorde mij niet echt (was wat te commercieel), maar zeer zeker wel de natuur in de wijde omgeving. En ook Moni Toplou.
Uiteraard is ook de rest van Kreta mooi (ik was er ook al drie maal). Kreta is zo groot én veelzijdig, dat je een selectie moet maken in de plaatsen die je wil zien.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#9
WELKOM Peter,

Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)