Fodelianakis olijfolie                 
December in Kreta
#1
14 December op kreta het is al weer enkele weken gewoon voorjaarsweer.
Temperaturen ruim boven de twintig graden in de middag en veel zon en weinig wind.
De natuur gaat gewoon zijn gang heb een collage van de tuin gemaakt gewoon een voorjaarsgezicht.
Vergroot hm eens om een duidelijk beeld te krijgen.
[Afbeelding: 34hevs1.jpg]

Alvast fijne feestdagen toegewenst vanuit Kreta
Quote
#2
Wat prachtig daar wordt je blij van. Ben nu blij dat het zonnetje hier iets schijnt na de storm en nattigheid. Gelukkig zet de winter hier nog niet erg doorTongue Wat mij betreft prima, ik ben zelf een zomermenszonneschijn dus ik worstel mij altijd weer door de donkere en koude periode heenkoud Nog 5,5 maand en dan genieten op KretaStatic
Fijne feestdagen!Rudolf
groetjes Anoushka
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#3
Ziet er mooi uit @Cornelius. Heerlijk voorjaars weer. Was het hier ook maar vast weer voorjaar. Ik hou van de Griekse zon. Heerlijk gewoon.

Nog 1,5 week en dan is het zover dan mag ik heerlijk voor 9 dg naar Athene. Heb er 14 wk op moeten wachten. Eindelijk dus!!!

Hoop dat het daar net zulk mooi weer is als bij jou. Geniet ervan...


Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote
#4
Volgens mij is dit gewoon van Kees uit AnalipsiBig Grin waarom een andere naam hier.
Quote
#5
(15 December 2011, 20:34)Gert en Marjanne schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




waarom een andere naam hier.

Misschien omdat de naam "Kees" al vergeven was of omdat het helemaal niet verplicht is je eigen naam te gebruiken Huh
Kortom, het staat eenieder vrij om een eigen nickname te kiezen én te gebruiken.

Quote
#6
ik vind het in ieder geval een genot om naar de foto's te kijken, ben zelf niet zo van het tuinieren maar het resultaat bewonder ik graag!
Prachtig Cornelius!

Petra
Quote
#7
(15 December 2011, 21:53)Eleni schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(15 December 2011, 20:34)Gert en Marjanne schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




waarom een andere naam hier.

Misschien omdat de naam "Kees" al vergeven was of omdat het helemaal niet verplicht is je eigen naam te gebruiken Huh
Kortom, het staat eenieder vrij om een eigen nickname te kiezen én te gebruiken.

Dit manneke of vrouwtje loopt al erg lang tegen me aan te hikken en vervelende opmerkingen te maken ook op de prikpagina, om moe van te worden maar iets bijdragen aan een discussie dat lukt hem haar niet.
Cornelis is mijn doopnaam en al mijn Griekse vrienden hebben daar cornelius van gemaakt omdat de naam Kees erg moeilijk voor ze is.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)