goed stuk over Griekenland
#1
Hier nog een goed artikel over de situatie in Griekeland. Een duidelijk en eerlijk verhaal.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#2
Heel goed artikel dat over een aantal zaken en percepties een heel heldere uitleg geeft.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Namen maar meer mensen de moeite dit soort stukken te lezen. De hele situatie is hier zo oneerlijk en al helemaal voor ons als gewone burgers die moeten opdraaien voor alles. DE Grieken worden steeds en steeds meer in de hoek gezet en veel andere Europeanen vinden dat wel best. Uitzonderingen daargelaten, zoals mensen op dit forum die verder kijken dan hun neus lang is.
Om meningen nu nog te doen veranderen in de hele attitude tegen Griekenland, is vechten tegen de bierkaai. Wij verdrinken dan ook!
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#4
Hallo

Ik wilde het stuk ook lezen maar als ik op de link klik geeft hij error aan. Misschien als ik het later nog eens probeer dat het dan wel gaat.

Groet Marja
Quote
#5
(11 December 2011, 10:16)moraitika schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo

Ik wilde het stuk ook lezen maar als ik op de link klik geeft hij error aan. Misschien als ik het later nog eens probeer dat het dan wel gaat.

Groet Marja

Hallo Marja,

Mij lukt het ook niet om de link te openen.
Groet
Will
Quote
#6
Ik heb even gekeken en inderdaad ligt de website plat. Ik denk problemen met de server. Later nog eens proberen!
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#7
Hai Marja en Wil,

Ik heb het vanmorgen (schrik niet) om 5.45 uur gelezen en toen opende het meteen. Nu lukt het mij inderdaad ook niet meer. Wie weet later. Probeer het echt nog een keer, het is een goed artikel. Wel lang en in het Engels, maar eerlijk zoals Berend al schreef. Ook verhelderend voor degenen die nog sceptisch zijn over 'de schuldvraag'. Mij waren al wel veel zaken helder, maar het blijft interessant (en tegelijk frustrerend) om het zo nog eens te lezen.
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#8
Vooe diegenen die het alsnog willen lezen, de link werkt opnieuw.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)