Ingeborg Beugel bij "echte Jannen"
#1
Voor de laatslapers onder ons:
Ingeborg Beugel is te gast bij het programma Echte Jannen van Powned.
A.s zondagnacht om 00.00 uur, radio 1.
Ben reuze benieuwd hoe ze zich tegenover die 2 Jannen staande weet te houden. Luisteren dus

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Quote
#2
dat weten wij al. pas op want somigen zijn griekser dan de grieken. zij kan het goed vertelen maar zij slaat door, en op de verkeerde moment.
het is allemaal de schuld van de Duitsers .
Quote
#3
Ik weet niet wie wie precies is maar ik bestrijd dat het "allemaal de schuld van de Duitsers is." Er zijn meerdere oorzaken te duiden en groepen mensen die hier in meerdere of mindere mate toe hebben bijgedragen. De oorsprong van het probleem kent vele invalshoeken en - nogmaals - er zijn nu eenmaal geen simpele oplossingen (lees: zwarte pieten uitdelen of met een vinger wijzen naar ėėn bepaalde groep) voor complexe maatschappelijke problemen.
Dat het kapitalisme er aan heeft bijgedragen valt niet te ontkennen. Maar iedereen maakt zich daar op zijn minst een beetje schuldig aan, behalve wellicht Gandhi of Moeder Theresa. En die zeer sobere levenswijze zullen niet veel mensen vrijwillig kunnen of willen opbrengen. Met andere woorden: bijna iedereen streeft wel wat comfort na. En soms gaat dat dus helemaal fout. En dan moeten de fouten hersteld worden. En hoe, tja, daar gaan dus alle discussies over.
Quote
#4
@Els.In mijn simpelheid constateer ik dat jouw redenering een duidelijk rechts-conservatieve strekking heeft .Zo uit de school van:'iedereen schuld, niemand schuld'.Geeft niks hoor, jullie zijn in Griekenland én Nederland uiteindelijk in de meerderheid.
Quote
#5
'Show voor echte mannen,' zo luidt de ondertitel van het Pownedprogramma 'Echte Jannen'. In elk geval was ik in weinig situaties zó blij dat ik een vrouw ben.;) Het ongelikteberengehalte is dermate hoog dat ik in het begin zelfs dacht met een geslaagde persiflage op rechts simplisme van doen te hebben. Ik kwam bedrogen uit....

We zullen zien. Als 'chick met ballen' zal Beugel zich wel redden. Een echte Jan dus, en geen Johan. Ik mag haar wel, en vuurwerk zal het zeker worden.
Quote
#6
vuurwerk zeker maar zo als echte vuurwerk, duurt niet lang dan heb je het vergeten.
je hoef niet wakker te blijven de afgelopen maanden was zij overal,bij Pauw en Witteman de DWDD, griekser dan de grieken zelf,en haar verhaal kennen wij al lang. haar ex was een kennis van Gap, Siemens Ferrostal al die schandalen de Junta noem maar op.gelukig de huidige first lady van griekenland ,ook een Nederlandse is stiller dan Ingeborg. verder ben ik helemaal gek op Ingeborg. mischien had de griekse ambassade in Den Haag haar kunnen inhuren voor de PR . met een beetje hulp zij zou kunnen Griekenland een nieuw brand name maken.
Quote
#7
Als je een genuanceerde mening hebt, ben je dan rechts-conservatief? Of omgekeerd, moet je ongenuanceerd zijn om links te wezen?
Dat doet afbreuk aan figuren als Emile Roemer, Jan Marijnissen, Femke Halsema, Job Cohen, Diederik Samson enzovoorts.
Ik heb juist de indruk dat rechts-conservatief een ongenuanceerde mening heeft over "die knoflooklanden".
Wat los je op met vingertjes wijzen? Kun je niet beter wijze lessen leren van het verleden hoe het NIET moet en trachten het in de toekomst beter te doen? Ik dacht dat Papadimos ook zoiets in die trant had aangegeven. Of is dat ook al een handlanger van Angela Merkel in het wereldwijde kapitalistische complot?
"Voortgaan, en niet vergeten ...." He, waar komt dat ook alweer vandaan?
Quote
#8
(17 December 2011, 18:55)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als je een genuanceerde mening hebt, ben je dan rechts-conservatief? Of omgekeerd, moet je ongenuanceerd zijn om links te wezen?
Dat doet afbreuk aan figuren als Emile Roemer, Jan Marijnissen, Femke Halsema, Job Cohen, Diederik Samson enzovoorts.
Ik heb juist de indruk dat rechts-conservatief een ongenuanceerde mening heeft over "die knoflooklanden".
Wat los je op met vingertjes wijzen? Kun je niet beter wijze lessen leren van het verleden hoe het NIET moet en trachten het in de toekomst beter te doen? Ik dacht dat Papadimos ook zoiets in die trant had aangegeven. Of is dat ook al een handlanger van Angela Merkel in het wereldwijde kapitalistische complot?

Bravo ElsR.
Quote
#9
@Els.Kijk eens hoe snel je bijval krijgt!Bijna ieder groot schandaal in Nederland is met die dood-doe redenering:"alle feiten boven water brengen en dan lessen trekken voor de toekomst", toegedekt.Het establishment rommelt ons steeds weer nieuwe foute situaties in en trekt alleen maar lessen om hun wandaden de volgende keer nog beter af te dekken.Zoals die uiterst "zorgvuldige" procedure om een bigotte gelijkhebberige regent als een zonnekoning op de onderkoningstroon van Nederland neer te zetten.Hij kan maandag lekker aan de slag om een hele reeks door hem ingediende afbraakwetten te beoordelen en op rechtmatigheid te toetsen.Een slager die zijn eigen vlees keurt!Bah!
Mensen die alle problemen toch vooral van alle kanten willen bekijken en als hoogste goed genuanceerd willen denken zijn gewoon echt bijna altijd rechts.

De PvdA is natuurlijk de grootste arrogante regentenpartij van het land.Kijk eens naar 40 jaar wanbestuur in het Rode Bastion Amsterdam.En Klaas de Vries had de eventuele verantwoordelijkheid van de regering bij de Schipholbrand bij voorbaat binnen 4 uur bluswaterdicht getimmerd met keiharde feiten en argumenten.Bah!

Die SP'ers zijn, of liever gezegd waren(regeringsverantwoordelijkheid, oei,oei!), wel OK.Maar het kraakt.
Quote
#10
(17 December 2011, 20:35)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Els.Kijk eens hoe snel je bijval krijgt!Bijna ieder groot schandaal in Nederland is met die dood-doe redenering:"alle feiten boven water brengen en dan lessen trekken voor de toekomst", toegedekt.Het establishment rommelt ons steeds weer nieuwe foute situaties in en trekt alleen maar lessen om hun wandaden de volgende keer nog beter af te dekken.Zoals die uiterst "zorgvuldige" procedure om een bigotte gelijkhebberige regent als een zonnekoning op de onderkoningstroon van Nederland neer te zetten.Hij kan maandag lekker aan de slag om een hele reeks door hem ingediende afbraakwetten te beoordelen en op rechtmatigheid te toetsen.Een slager die zijn eigen vlees keurt!Bah!
Mensen die alle problemen toch vooral van alle kanten willen bekijken en als hoogste goed genuanceerd willen denken zijn gewoon echt bijna altijd rechts.

De PvdA is natuurlijk de grootste arrogante regentenpartij van het land.Kijk eens naar 40 jaar wanbestuur in het Rode Bastion Amsterdam.En Klaas de Vries had de eventuele verantwoordelijkheid van de regering bij de Schipholbrand bij voorbaat binnen 4 uur bluswaterdicht getimmerd met keiharde feiten en argumenten.Bah!

Die SP'ers zijn, of liever gezegd waren(regeringsverantwoordelijkheid, oei,oei!), wel OK.Maar het kraakt.

Aleko,

Jammer dat je mensen in een hokje plaats die een andere mening hebben.

Kalo Vradi,

Dick
Quote
#11
Ax @Dick, met jouw soort obligate reacties, zonder eigen inhoud komt de
wereld ook niet veel verder.
Quote
#12
(19 December 2011, 00:23)Aleko schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ax @Dick, met jouw soort obligate reacties, zonder eigen inhoud komt de
wereld ook niet veel verder.

Aleko,

Ook jij heb recht op een mening, succes er mee.

Kalo Vradi,

Dick
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)