Hoe zie ik de oude berichten nog?
#1
Hallo allemaal,

Ik heb door drukke werkzaamheden even niet het forum kunnen bijhouden.
Nu wil ik graag de schade inhalen, maar hoe kom ik bij de oudere berichten?

Groet,
Martje
Quote
#2
(17 December 2011, 19:43)Martje schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo allemaal,

Ik heb door drukke werkzaamheden even niet het forum kunnen bijhouden.
Nu wil ik graag de schade inhalen, maar hoe kom ik bij de oudere berichten?

Groet,
Martje

Lijkt mij, via Forum (linksboven) en dan maar alle rubrieken (rechterkolom) afstruinen. Ik weet niet hoe ver terug je wil gaan en of er uberhaupt geschoond wordt.
Quote
#3
Het "Infocenter" bovenaan is een handige plugin die het mogelijk maakt de laatste berichten direkt te kunnen openen. Alle berichten staan -en blijven daar ook staan- in de rubriek waarin ze ook geplaatst zijn.

Als je op de indexpagina in een bepaald hoofdstuk op een link van een rubriek klikt ( bijvoorbeeld "Natuurlijk op weg in Griekenland" ) verschijnt er een lijst van alle topics met de laatst gewijzigde berichten uiteraard bovenaan. Zo kan je alle berichten van de laatste tijd ook vinden. Je hoeft natuurlijk alleen maar op die rubrieken te klikken waar je interesse naar uit gaat.

Nog een leuke tip voor het infocenter die volgens mij niet iereen kent: Als je onder "Nieuwste berichten" en "in onderwerp" op een link klikt kom je uit op het EERSTE bericht van dat onderwerp. Klik je in diezelfde regel op het blauwe driehoekje links naast de datum kom je bij het LAATSTE berichtje uit.

In principe wordt er nooit iets "opgeschoond" en is elke topic ook na lange tijd nog steeds terug te vinden door in de bewuste rubriek te kijken of door de zoekfunctie te gebruiken.
Quote
#4
>>Nog een leuke tip voor het infocenter die volgens mij niet iereen kent: Als je onder "Nieuwste berichten" en "in onderwerp" op een link klikt kom je uit op het EERSTE bericht van dat onderwerp. Klik je in diezelfde regel op het blauwe driehoekje links naast de datum kom je bij het LAATSTE berichtje uit. <<

Dit is een goede tip Ger, dat scheelt veel scrollwerk up
Quote
#5
Hartelijk dank allen en een fijne zondag

Martje
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  zuid kreta, zie door de bomen het bos niet meer riskje 25 14.023 09 January 2016, 21:29
Laatste bericht: lucy
  De komboloi. Waarom zie je daar nooit vrouwen mee? Bouboulina 11 6.964 06 December 2015, 03:51
Laatste bericht: Papournakis
  wat zie je?? Tzimis Bazoukas 2 2.409 14 February 2012, 12:47
Laatste bericht: albert6
  Ik zie ze dat wel doen: elena2006 10 6.612 10 February 2012, 22:53
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)