Griekse gids op radio 1
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




?&tx_ttnews[tt_news]=54543&cHash=e07057a650da65c0f2a9bb9c55fef851

Jorgos Nikolidakis van de Griekse gids was te gast bij Radio 1 om de positieve kant :) van ons mooie Griekenland te belichten!
Je kunt het hier beluisteren
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Groetjes Anoushka
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#2
Via de link van de Griekse Gids zie je ook de beelden vanuit de studio.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Leuk interview en ook Haris Alexiou was te horen.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#3
Ik heb het bekeken, en: goed gedaan van Jorgos! Het wordt inderdaad tijd dat ook de mooie kanten van Griekenland opnieuw aan bod komen.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#4
Helemaal mee eens! Nu de Arabische lente (of winter) weer oplaait kan Griekenland hier ook dit jaar weer van gaan profiteren. Maar een beetje(veel;) ) positiviteit is dan wel nodig.
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#5
dat ik de interview nieks vond ok wou ik hier niet neerzetten. ik denk anders dan hem, gedeeltelijk had hij gelijk maar op de meeste van wat hij zei dacht ik ,waar heeft hij het over.
maar om nu te verwachten van de oplaaien van de arabishe lente om geld te verdienen in gr?? nee. zullen wij mischien de priester vragen of hij een aardbeving naar Turkije kan sturen of een andere plaag. ik wil niet de eenoogige koninig in de rijkdom van de blinden zijn. dat is griekenland niet waardig.
enkel het feit dat hij denkt dat Papandreou orde op de zaken probeerde te stellen. heel griekenland roep tegen Papandreou ,Αει γαμησου, en dan hebben wij moeite omdat in nederland juist van wat de grieken roepen een lied hebben gemaakt.
Papandreou was op course heeft zijn werk prima gedaan ,alles voor zijn moederland.
en o,je!! ze hebben rijke belasting onduikers uit bed gehaalt, maar smiddags wer naar huis gestuurt. alsof de Troikanen niet weten hoe veel belasting deze matregel heeft gebracht in het la. de tijd dat grieken aleen maar met leugens voor uit gaan is afgelopen. Μας εχουν παρει χαμπαρι,ολλοι.
Quote
#6
Het kan ook zomaar betekenen dat mensen voor het eerst voor Griekenland kiezen en dan net als zovelen van ons liefhebber worden. Daar is ook een oud spreekwoord voor, de een zijn dood................
Wat betreft de crisis, waar dan ook, daar ben ik klaar mee. We wijzen allemaal naar een ander maar dan wijzen er nog altijd 3 vingers naar jezelf. We zullen allemaal moeten veranderen. Een kant en klare oplossing is helaas niet voor handen. Ook hier een gezegde na 7 vette jaren volgen 7 magere jaren. Laten we hopen dat het niet zolang gaat duren;) Alle negativiteit helpt ons alleen maar verder naar beneden in de neerwaartse spiraal, ik wil hier niet meer aan Mee doen. Achter de wolken schijnt altijd de zonzonnetje
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Yorgos van 'De Griekse Gids' in Hart van Nederland Ger 2 1.359 16 May 2021, 22:28
Laatste bericht: Aad van Dop
  Radio tip vanavond op Radio 1 om 19.00 uur Geni 3 3.650 30 April 2012, 09:20
Laatste bericht: Vasilis

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)