bericht voor ElsR
#1
We doen het even zo Els, je kan geen prive berichten ontvangen, de functie is uitgeschakeld.
Het antwoord op jou vraag. (zonder Chris die ook mee leest een veer in de kont te steken,goedgedaan jochie)

Wat Chris betreft maak je geen zorgen, Chris en ik zijn vorig jaar november samen van Brunssum via Ancona/Patras en Pireus/Heraklion naar Agios Nikolaos gereden met een bus vol spullen voor ons huis, moest even kijken hoe hij het deed en we konden mooi om de beurt rijden, dit jaar heeft hij in september weer dik 1m3 meegenomen voor ons, wij hebben de spullen toen bij zijn huis in Vamos afgehaald. Deze keer moesten wij wel de spullen naar Deventer brengen, hij kon niet via Limburg, kijk maar wat je doet, ik vertrouw het voor de100%, en dat zeg ik zelden.
Voor ik het vergeet nog prettige dagen en een gezond 2012
grz Arthur
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#2
Arthur bedankt voor je bericht. Als je op mijn naam klikt kom je wel uit bij de optie Stuur Els een e-mailbericht dus dat kan wel. Maar het is fijn om te horen dat alles in orde is.
Wij hebben net de Kerstmaaltijd achter de rug, bescheiden, morgen komt visite dus dan is het wat meer gangen.
Het is hier koud en grauw maar bij jou vast beter!
Als troost hebben we geluisterd naar Astro_André die de Top 2000 opende. Als we hem op Samos zien overvliegen zullen we zeker zwaaien vanaf april.
Fijne Kerst en Chris uiteraard ook; zal hem binnenkort mailen dat het door kan gaan.
Quote
#3
En omgedraaid ook. Chris heeft vorig jaar wat spullen van Kreta mee naar NL genomen. Alles prima.
Komend voorjaar neemt hij spullen voor me mee van NL naar Kreta. Zal zonder twijfel goed gaan.
Op Kreta woont hij bij ons 'om de hoek' dus da's lekker handig, in NL moet ik wel meer dan 100 km rijden om de spullen te brengen/halen.
Quote
#4
Kalimera @Els, de optie email en persoonlijk bericht sturen is bij jou uitgeschakeld, wat het weer betreft is het hier net zo koud als in NL, vannacht in de bergen gevroren en bij ons in het dorp net 5 graden met een verwachting van niet meer als 10 graden overdag en dat de hele week nog.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
@Arthur bedankt ik heb het aangepast; was me er niet bewust van (ik heb me al zo lang geleden ingeschreven ...)
Fijne 2e Kerstdag daar!
@Crhis ik neem binnenkort contact met je op over het transport en ook jij fijne 2e Kerstdag.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)