Virtueel Griekenland
#1
Voor allen die tijdens barre, koude, natte tijden toch even een beetje Griekenland willen opsnuiven. Wandel (virtueel) eens rond via deze site
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Misschien kom je zo opnieuw op je favoriete plekje. Er kan gekozen worden voor Athene, Rhodos, Kalymnos, Leros, Symi, Tilos, Halkidiki, Patmos, Kos en nog enkele andere plaatsen. Recentelijk werden ook Santorini, Naxos, Paros, Antiparos en Ios toegevoegd.
Zelf vind ik het prachtige (en ook informatieve) site.
@ Ger: Kan ie eventueel bijgeplaatst worden op de linkenpagina?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Bedankt, Patrick. Ik ben meteen al eens op mijn favoriet strandje op Kalymnos gaan zitten. Tongue
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#3
(28 December 2011, 22:41)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@ Ger: Kan ie eventueel bijgeplaatst worden op de linkenpagina?

Mooie site Patrick, staat inmiddels op de linkenpagina :)

Quote
#4
Dank je voor de info Patrick.
Heb de site onder mijn favorieten gezet
groet
will
Quote
#5
(29 December 2011, 19:12)senang2 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dank je voor de info Patrick.
Heb de site onder mijn favorieten gezet
groet
will

Ja en ik ook. dit is gaaf. Heb me plek ook gevonden en wel op Monastiraki in Athene. Heb er vanmiddag nog gelopen. Gezellig, en natuurlijk wat voor de family in NL gekocht.


Imogen zwaaivlag
Imogen's signatuur ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΜΙΛΑΕΙ ΛΙΓΟ!!!! greekfilm
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Virtueel Griekenland Ger 7 4.835 08 February 2011, 23:37
Laatste bericht: Corry

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)