Bezoek Wine Art Estate
#1
Op 19 en 20 februari a.s. zijn de wijnmakers van Wine Art Estate uit Drama onze gast. We zullen i.i.g. 2, en misschien 3 wijnproeverijen doen met aansluitend een diner. Zeker zijn:

* 19 februari proeverij en diner in restaurant De Olijfboom in Barendrecht
* 20 februari proeverij en diner in restaurant Odyssey in Geldermalsen

Voor wie interesse heeft kan zich aanmelden bij ons ( info@grieksewijnen.com )

Mvg
Martin
Quote
#2
Geldermalsen zit vol, maar op zondag 19 februari is nog plaats. Van 15.00-18.00 uur en de entree is gratis. Prachtige wijnen uit Drama, Noord-Griekenland.

Proeverij is op lokatie: Sportlaan 3, 3299 GG MAASDAM
Quote
#3
He Martin kom je volgende winter ook eens naar het zuiden?
Quote
#4
20 april in Maastricht..........Van der Valk.
in het najaar i.s.m. de Griekse Vereniging Eindhoven gaan we ook een proeverij doen
Quote
#5
Er ligt nog een hele wereld onder Eindhoven hoor en op dit forum zitten best veel Limburgers!
Laatste keer dat je in het echte zuiden was konden wij helaas niet (of je zat al vol !!), dat was 2 jaar geleden volgens mij.
Quote
#6
Bij voldoende animo wil ik met alle plezier een wijnproeverij opzetten!

Mvg
Martin
Quote
#7
jammer dat zo ver is. doe de groeten aan Kalaitzidis, van een Draminos zeg maar.
Quote
#8
Nou Martin peil het eens wie er voor zou voelen om volgende winter in (Zuid-)Limburg een proevereij te doen. Ik alvast wel samen met mijn man en ik kan nog wel wat oud-cursisten van onze Griekse les optrommelen.
Quote
#9
Zal ik doen Tzimis, ik ga hem zo van Schiphol ophalen. En, Els, waarom volgende winter? Kan wat mij betreft ook eerder hoor.
Quote
#10
Met ingang van april zitten wij in elk geval in Griekenland tot eind oktober - onderbroken door 6 weken hartje zomer in Zuid Limburg. Een wijnproeverij leek me een leuk uitje in de saaie winter.
Quote
#11
Was een mooie, leuke en gezellige proeverij met de wijnen van Wine Art Estate. In totaal ruim 70 bezoekers, ondanks slecht weer! Over 10 dagen de volgende proeverij, dit keer in Grieks restaurant Irodion in Capelle a/d IJssel.
Quote
#12
s Zaterdagavond bij Irodion gegeten en een fles witte wijn daarbij
gedronken van Costa Lazaridis
Als het even kan komen wij in maart naar de proeverijBig Grin
Quote
#13
Zal Amethystos geweest zijn......

Van harte welkom!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  bezoek uit Kreta martin 0 1.895 13 April 2015, 13:37
Laatste bericht: martin
  Breng een virtueel bezoek aan een olijfmolen in werking Jef Dockx 15 7.399 14 February 2013, 17:57
Laatste bericht: messara
  International Wine Challenge Thessaloniki martin 0 1.477 24 March 2012, 12:46
Laatste bericht: martin

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)