Ode aan de Olijf
#1
ANWB Kampioen nummer 1 januari 2012, blz 53 een leuk verhaal over KALAMATA Peloponnesos "Ode aan de Olijf".

Veel lees plezier.

groet,
Will

Quote
#2
Ik heb het zojuist gelezen; leuk en informatief artikel.
Quote
#3
Zeker een leuk stukje.

Een meteen weer op een idee gebracht om eens zo'n olijffabriekje te bezoeken wanneer ik weer eens in de buurt ben.

In ditzelfde kader kan ik zeker mensen die naar Lesbos gaan aanraden om in het plaatsje Agia Paraskevi een kijkje te nemen bij het olijvenmuseum.

Cynthia's signatuur Neem ook eens een kijkje op mijn fotosite:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of via de Facebook pagina
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





fotosmiley
Quote
#4
(12 January 2012, 13:26)Cynthia schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Een meteen weer op een idee gebracht om eens zo'n olijffabriekje te bezoeken wanneer ik weer eens in de buurt ben.

Het is inderdaad altijd leuk om te zien hoe het maken van olijfolie in z'n werk gaat. Wij hebben al diverse kleine fabriekjes bezocht, onder andere deze in Panagia op Thassos waar de eigenaar ons een uitgebreide rondleiding gaf over de werkwijze nú en in het verleden.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Quote
#5
In Agios Nikolaos is er ook een, heel leuk en leerzaam om eens te bezoeken. Doe de groetjes aan Thassos
Kijk eens hier stop
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
Het olijvenmuseum in Sparta (Peloponnesus) is ook erg leuk!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)