Navigatie in het Zagoria gebied
#1
Hallo,

Even een vraagje, zijn er onder jullie die met een auto navigatie hebben gereden door dit mooie gebied en wat al zo de ervaringen van de navigatie zijn , wat zijn de goede navigatie apparaten?
Quote
#2
Ik ben vorig jaar in Epirus rondgereden met een Medion nav, Gopal 5 met kaarten Q4-2010. Dat ging prima, de meeste kleinere weggetjes stonden er zelfs op. Ook het jaar daarvoor in Pilion had ik een zeer goede dekking. Ik ben sowieso erg te spreken over deze navigatie en software, ook in het buitenland. Wat mij betreft een anrader!
Quote
#3
2 jaar geleden met eigen auto op de Pelop geweest en daar veel plezier gehad van de Garmin Nüvi 765. Alle bezienswaardigheden/hotels etc. die wij wilden bezoeken thuis al in de Garmin ingevoerd.

Ter plekke alles nauwkeurig gevonden.

Op de kaart stonden zelfs de kleinste weggetjes aangegeven.

In de Epirus geen ervaring met deze navigatie, maar nu net thuis het adres van onze goede Griekse vrienden in Megalo Papingo (Epirus) ingevoerd en dit wordt zonder moeite door de Garmin gevonden.

Dus zeker een aanrader.
Cynthia's signatuur Neem ook eens een kijkje op mijn fotosite:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of via de Facebook pagina
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





fotosmiley
Quote
#4
garmin is zeer goed gebruikte hem zelf ook op de nuvi 300
op kreta staan de kleine landwegen er nog op, gebruik nu ook voor smartfoon of tab ,sygic /aura,deze is ook zeer goed
werkt onder het android systeem
Quote
#5
Ik gebruik Garmin Nuvi350 en Sygic versie 11.xx op de smartphone. Beide werken perfect in GR. Ik zou geen voorkeur voor een van beide kunnen uitspreken.
Quote
#6
Ik gebruik een TomTom en die brengt mij overal alle kleine en zelfs onverharde weggetjes geeft hij aan.
De laatste kaartupdate oost-Europa van oktober 2011 staat erop wel zo handig want dan hoef ik niet van kaart te wisselen als ik hier de grens over ga.

Kali Mera,

Dick
Quote
#7
Hallo Griekenland gangers,

Hartelijk dank voor jullie tips !!

gr: Giannhs
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Zagoria Angeliki 32 28.768 22 February 2018, 13:57
Laatste bericht: Viviane
  Zagoria op Wereld Erfgoedlijst? Erwin 1 6.810 22 December 2014, 11:33
Laatste bericht: christien
  Winter in Zagoria Angeliki 1 7.592 09 November 2014, 17:44
Laatste bericht: Erwin
  nieuwe website Zagoria Erwin 3 8.115 29 October 2014, 23:12
Laatste bericht: marietta
  Zagoria- Kipi Viviane 2 5.327 01 April 2012, 15:20
Laatste bericht: Viviane
  Winter in Zagoria Angeliki 9 6.391 30 December 2011, 13:01
Laatste bericht: ElsR

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)