Grieksegids nieuws
Een 'vreemde' kijk op Griekenland
#1
Ben er even tussenuit geweest en miste de topic over Roos' boekje. Ik heb de discussie gelukkig wel teruggevonden (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




) en zag dat de moderator de discussie terecht heeft beëindigd omdat deze uit de hand begon te lopen.
Maar dat wil niet zeggen dat het boekje uit de aandacht moet verdwijnen hoor! Ik heb het zelf met veel interesse gelezen en wil het iedereen die geïnteresseert is in het échte Griekenland van harte aanbevelen! Trek je vooral niets aan van dat negatieve geneuzel op dat andere Angry forum, men weet daar blijkbaar niet beter. Gelukkig is de sfeer hier op Oriste heel anders :)

K-A





Quote
#2
Ik heb het boek vandaag besteld. Ben reuze benieuwd.
Quote
#3
Het is inderdaad wat stil geworden rond 'een vreemde kijk op Griekenland' maar da's natuurlijk niet de bedoeling. Voor de 'nieuwelingen' op dit forum even een link zodat ook zij weten waar het over gaat en, minstens even belangrijk, waar je het boekje kunt bestellen.
En voor de lezers die het allemaal een paar weken geleden hebben meegelezen even een 'reminder' ;)

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger



Quote
#4
@Ger wij die hier wonen moeten nog even improviseren, het is toch van de gekke dat een boekje dat in een envelop past door moedertje post als pakket verstuurd wordt en ik 20€ moet betalen omdat het een pakket is tot 2 kilo, dus we kopen het als we even in NL zijn of laten het door de familie sturen wat ook weer 2 keer geld kost.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#5
20 €uro Arthur, hoe kom je aan dat bedrag Huh
Volgens de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




kost een brief van 250 gram € 3,40 binnen geheel Europa.
Het boekje wordt in een envelop verstuurd en past in de brievenbus.
Mijnbestseller.nl (de uitgever) rekent € 2,00 verzendkosten volgens hun eigen website.

Ger

Quote
#6
Heel simpel @Ger, ga op de site van mijn bestseller en bestel dat boekje met een gefingeerde naam en adres in Griekenland, dit land is volgens veel verzenders een EURO3 land en je betaald de hoofdprijs.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
Dat wist ik niet en heb dat uiteraard niet gezien toen ik het bestelde omdat ik in Nederland woon. Vreemde zaak hoor Confused
Quote
#8
Ik heb het boekje van Roosmarijn gelezen en heb ook mailcontact met haar: aanrader hoor om te lezen en ook op die manier Roosmarijn en haar gezin te steunen!
Quote
#9
Arthur ,je heb mail.
Quote
#10
Goed dat er weer aandacht word besteed aan dit boek(je). Zeker de moeite waard om het te bestellen. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met Roosmarijn en haar familie gaat.Misschien al een tweede boek aan het schrijven?
Quote
#11
De Griekse situatie blijft vooralsnog een hot item in de media. Het is dus zeker en vast een aanrader om het boek van Roosmarijn te lezen. Je krijgt er niet een vreemde, maar eigenlijk wel een betere kijk door.
Ik heb het alleszins op heel korte tijd uitgelezen, en ik moet zeggen dat ik dankzij haar boek veel zaken extra te weten gekomen ben.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#12
(23 January 2012, 20:28)vandenbosch schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Goed dat er weer aandacht word besteed aan dit boek(je). Zeker de moeite waard om het te bestellen. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met Roosmarijn en haar familie gaat.Misschien al een tweede boek aan het schrijven?

Volgens het laatste email contact (14.01.2012) dat ik met Roosmarijn had is zij inderdaad bezig met het schrijven van een 2de boekje.

Afwachten dus ....
Cynthia's signatuur Neem ook eens een kijkje op mijn fotosite:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




of via de Facebook pagina
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





fotosmiley
Quote
#13
Hai allemaal,

Ik ben inderdaad bezig met een nieuw boekje, vandaar dat ik al lange tijd weinig reacties op het forum plaats. Wel lees ik er nog trouw en heb vandaag ook even wat foto's geplaatst van de doop van onze oudste dochter. De tijd vliegt, want nu wordt ze 30 april al 4!

Verder gaat het hier redelijk en doen wij ons best productief en positief bezig te blijven. We doen veel in ons hotel; Nikos wat verfwerk hier en daar, en ik ben aan een grote winterschoonmaak begonnen. Zo houden wij ons hotel mooi en ben je meteen lekker therapeutisch bezig. Ook in mijn tuin ben ik heerlijk struiken aan het snoeien. Goed voor de geest.

Zo nu en dan reageer ik hier dus nog en verder heb ik ook met een aantal leden leuk contact achter de schermen.;)
Ik concentreer me nu vooral op mijn gezin en mijn nieuwe boek.

Het zijn spannende tijden, maar ik doe mijn best (misschien tegen beter weten in) om toch hoop te houden op een enigszins positieve afloop. De tijd zal het leren.

χαιρετισμούσ σε ολούς
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#14
Hallo Roosmarijn!
Ik ben wel benieuwd waar ik die foto;s van de doop van je dochtertje
kan vinden.
Groetjes van Margo
Quote
#15
Even hieronder staat een bericht over het meemaken van een Griekse doop en daar staan de foto's van Roosmarijn.
Quote
#16
Hey Roosmarijn,
Leuk dat je even wat van je laat weten,door het lezen van je boek hebben we je toch een beetje leren kennen.Ook door jou reacties op dit forum en je TV optreden bij P&W geven een aardige kijk op het dagelijkse Griekse leven.
Succes met het schrijven van je boek!
Quote
#17
Hai 'vandenbosch',

Nou, het was geen P&W hoor, dat laat ik aan Ingeborg over Tongue
Het was een radio-optreden dat inderdaad met een webcam gefilmd was. De televisie gaat mij iets te ver (te zelfbewust voor), maar ik blijf zeker schrijven.

Hartelijke groeten,

Roosmarijn
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#18
Sorry Roosmarijn!!

Ik ben even in de war,het filmpje op dit forum was radio.
Maar jou optreden daar zag er goed uit hoor. In woord en geschrift breng jij het dagelijkse leven in het Griekse goed over.

Hartelijke Groeten terug van ons hier in Hattem.
Quote
#19
Margo, de foto's van de doop van de dochter van Roosmarijn kan je vinden onder de topic "Grieks-Orthodoxe doop".
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Boek: Een "vreemde" kijk op Griekenland oriste 174 161.275 31 December 2011, 22:23
Laatste bericht: oriste
  Gezocht: Een Hollandse kijk op Pilion Mario 2 4.919 28 December 2009, 14:14
Laatste bericht: Mario

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)