Grieksegids nieuws
watwaaropkos
#1
Ben je op zoek naar een accommodatie, restaurant of iets dergelijks op Kos.
Kijk dan hier eens op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Mocht het wat je zoekt er niet bij staan, stel dan de vraag hier.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Groetjes wwopkos.
Quote
#2
wwopkos,
ik ben hier echt blij mee, heb eindelijk een leuk overzicht van alles op Kos.

Dank Helma
Quote
#3
Wat leuk, had het nog niet eerder ontdekt. Handig voor mensen die wat meer info willen en fijn voor degene die nog even moeten wachten tot ze er weer zijn. Ik ben gelukkig al aan het aftellen....nog 21 dagen.....

Groetjes Caroline
Quote
#4
Hoi Caroline,
Mag ik uit jouw antwoord opmaken dat het je gelukt is en dat het inderdaag zover is dat je mag gaan. Ik ben een beetje jaloers, je doet het dan nog sneller dan wij.
Maar als wij dan komen, medio maart, begin april komen we zeker op de koffie.
Ben benieuwd waar je nu terecht gekomen bent. Veel succes.

Groet Helma
Quote
#5
op de Averof straat niet ver van de haven kant ,tegen over een bakker stonden 3 restaurants naast elkaar . de midenste Galery nr 9, ik dacht dat Averof 9 was ,weet je of het nog bestaat?
Avra restaurant ,een prachtig Italians gebouw zie ik ook niet op de kart.
aan het eind van de Averof straat Helenas House ,is het nog??daar rechts af richting strand Cuckoos nest, staat nog??
gr. Tzimis Bazoukas
Quote
#6
Hoi Helma, ja het is gelukt. Zaterdag 04.02.2012 gaan we ( mijn dochter en ik ) naar Kos en dan gaan we die week het contract tekenen. Moeten nog heel veel losse dingetjes regelen en de tijd vliegt nu voorbij. Ik zal jullie met de opening ( hoop op 25.03.2012) zeker uitnodigen. Er is nog heel veel te doen want de winkel is helemaal leeg, op de toiletten na haha, dus hopen dat we het halen maar aan ons zal het niet liggen. Hoop jullie te zien op Kos :)

Groetjes Caroline
Quote
#7
Jeetje Caroline, wat heerlijk dat alles nu bijna rond is!

Heel veel succes daar!

Petra
Quote
#8
Hoi Caroline,
Ik kom zeker op de koffie. Waar heb je nu uiteindelijk de winkel gevonden. Ben benieuwd of ik daar een beetje bekend ben??
Nog een nieuwsgierig vraagje. Bij wie heb jij de tickets geboekt, zo buiten het seizoen moet je daar toch nog wel een beetje je best voor doen om niet al teveel geld kwijt te zijn.
Veel goedkope tickets, laten je overnachten op het vliegveld van Athene zag ik.

Heel veel succes met de voorbereidingen. En ik kom zeker langs.

Groet Helma
Quote
#9
Hallo Caroline,

Als je de zaak op watwaaropkos wilt hebben, laat het dan ff weten.
Dan kan ik hem erop zetten.

Groetjes wwopkos

Quote
#10
Hoi Helma, Petra en wwopkos,
@ Helma wij gaan onze winkel openen op de el Venizelou 39. Dat is in de
Old Town ter hoogte van de Silverpoint ( juwelier ). Er zat eerst een winkel ik geloof iets van Fruity Juicy of zo iets. Wij gaan nu via Amsterdam met de KLM naar Athene en dan met Olympic naar Kos. Vertrekken rond 11.30 uur en zijn dan rond 19.30 op Kos. Het is even zoeken en als je van Brussel vliegt zijn de tickets € 20.00 goedkoper maar ik vind het niet zo een fijn vliegveld. Wij hebben ze geboekt via schipholtickets. @ Petra , we zijn er nog heel druk mee bezig maar het einde komt in zicht. @ wwopkos , zo snel als we klaar zijn zou ik heel graag een vermelding krijgen op watwaaropkos. Ik laat het je zeker weten. Bedankt voor jullie leuke berichtjes :)

Groetjes Caroline
Quote
#11
(20 January 2012, 09:49)wwopkos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo Caroline,

Als je de zaak op watwaaropkos wilt hebben, laat het dan ff weten.
Dan kan ik hem erop zetten.

Groetjes wwopkos
Mag ik iets vragen aan wwopkos, ben jij de vroegere nwotsok (kostown) van het griekenland prikbord.


Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#12
Arthur,
Ik ben niet nwotsok.

Groetjes wwopkos
Quote
#13
Hallo Caroline,

Ik heb je "Toekomstige zaak Caroline" al een plaats gegeven op watwaaropkos.
Het is toch dat zaakje met die lichtgevende zoeten kleuren?
v/h JUICY FRUITY Cafes - Coffee Bars & Bars
Venizelou Eleftheriou 39
Kos

Als je straks de juiste gegevens doorgeeft, dan verander ik het voor je.
Foto's zijn ook welkom, en een leuk verhaaltje erbij. (zie Keramos)
Welk hotel/app heb je geboekt?

Groetjes wwopkos
Quote
#14
wil iemand als er tijd over is op Averof 9 kijken?? wat daar staat?? mischien een photo te bij. ik dank alvast.
Quote
#15
Hallo Tzimis Bazoukas,

Ik heb dit gevonden voor je, maar of dit nog zo is weet ik niet.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Taverna Marina
Averof 9, Kos. 85300
Tel: 22420-25247
Name: Tasoulas Aris A.

Quote
#16
dank je ,dan is mijn oude baas Fioravantis vetroken, en zijn prachtige restaurant een taverna geworden. op Averof 9 is mijn leven een andere wending genomen. op een prachtige restaurant met veel schilderijen, daar door het naam ,Galerie nr 9.
ik hoop een keer ooit terug te komen op Kos samen met mijn vrouw. terug op de plaats van het delict.
Quote
#17
Hoi wwopkos, wat leuk dat je me op de site hebt gezet. Het klopt dat eerst
JUICY FRUITY er zat. Ik verblijf voorlopig in een appartement van een vriend tot ik zelf een appartement heb gevonden. Er is iemand al driftig aan het zoeken voor mij maar als er iemand nog een leuk appartement/studio weet hoe ik mij aanbevolen :) Zo snel als de winkel klaar is laat ik het je weten, compleet met foto en tekst.

Bedankt Caroline
Quote
#18
Hoi Caroline,
als je naast Silverpoint zit dan zit je wel op een hele mooie plek. Annemarie is de eigenaar van Silverpoint, zij is een Nederlandse getrouwd met een Griek. Zij heeft ons vorig jaar januari enorm geholpen met de aankoop van ons apartement. Als je haar ziet, doe haar de hartelijk groeten van ons, toch leuker zo dan met mailtjes. Ook ook in de winter heeft zij haar winkel open. Dus als er wat is, weet ik zeker dat ze je wel op weg kan helpen.

veel succes en tot over een paar maandjes!

groet Helma
Quote
#19
Hoi Helma, ik hoop en geloof ook wel dat het een hele goeie plek is waar ik straks ook de winter open kan blijven. Ik ken haar niet persoonlijk maar wel van horen zeggen. Ik was in december nog op Kos en toen was haar winkel ook open. De eigenaresse van mijn winkel heeft haar eigen winkel recht tegenover Annemarie en woont zelf boven mijn winkel. Maar het is altijd fijn als je iemand in de buurt hebt die je eigen taal spreekt, maakt het soms toch wel wat makkelijker :) Ik zal haar zeker de groeten doen als ik haar zie.

Tot snel :)
Quote
#20
Caroline,
De laatste dagen voor je in de vrieskou voor je. Ik wens je een hele goede vlucht en een nog beter begin in Kos.
We komen snel op de koffie.

Groet Helma
Quote
#21
Hoi Helma, ik ben er hoor :). We hebben wel een hoop vertraging gehad waardoor ik op Athene haast mijn aansluiting naar Kos had gemist ( om 17.50 landen opgewacht worden en dan om 17.55 op de vlucht naar Kos) maar morgen met Antonios kijken voor een appartement dus dat is super. Het contract getekend en nu dus maar gaan kijken hoe snel we alles kunnen regelen. Gisteren was het prachtig weer ( 19 graden :) ) en vandaag 5 met een hoop wind hahaha winter op Kos dus. We hopen jullie snel een keer te ontmoeten, tot dan groetjes Caroline
Quote
#22
Hoi Caroline,
Veel succes vandaag. Met een apartement zal het wel lukken. Er staat genoeg. Doe Antonios de hartelijke groeten en zeg maar dat we hem snel weer willen zien!!
Groet Helma (hier in Huizen nu (08.20 uur) -15! blijf maar lekker daar.
Quote
#23
Dit is het nu.

[Afbeelding: 66299192.jpg]
Quote
#24
He wat grappig is die foto is net gemaakt....iemand zet namelijk steeds de motor voor de voordeur hahaha. Ik ben de afgelopen dagen al een paar keer in de zaak geweest jammer dat we elkaar niet tegen gekomen zijn.
Quote
#25
Mag "The Spinningwheel" ook op watwaaropkos?
Wij zitten
op het plein in Zia.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





(Mochten ik jullie verder met informatie over zia kunnen helpen, laat maar horen.)
Groeten Nanny
Quote
#26
Hallo Nanny,
Ik heb er wat op gezet.
Was dit zo de bedoeling?

WWOPKOS

Ik heb het ook hier gezet:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





[Afbeelding: 67903484.jpg]
Quote
#27
Ja, perfect, hartelijk dank. Ik zat eerst te zoeken onder t kopje Zia toeristenwinkeltjes, maar zag dat ik een eigen plekje kreeg. Ook die "extra vermelding" erg leuk.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)