Sneeuw op Samos
#1

Kerkis op Samos heeft weer eens een witte hoed gekregen!
Er lag al wel een beetje sneeuw op de berg Kerkis (1450 mtr) maar afgelopen nacht is er serieus wat bij gekomen.
Zo te zien meer dan in de afgelopen jaren dus dat beloofd nog wat!




[Afbeelding: o6egcw.jpg]

Grtz. Wick
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#2
hier op Kreta lag er van het weekend ook een aardig laagje.


Ingesloten bestanden Thumbnail(s)
   
Quote
#3
@Wick
Dank voor de mooie foto! Ik zet 'em op het bureaublad van mijn computer tot we er weer naar toe gaan. Zul je 't niet gaan missen? Geef je trouwens nog een afscheidsfeestje?
Quote
#4
(16 January 2012, 18:01)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




@Wick
Dank voor de mooie foto! Ik zet 'em op het bureaublad van mijn computer tot we er weer naar toe gaan. Zul je 't niet gaan missen? Geef je trouwens nog een afscheidsfeestje?

Voorlopig zijn wij nog in Ormos en als het zover komt dat wij terug gaan naar Nederland zullen wij zeker een afscheidsfeestje geven.

Zopas terug uit Nederland van onze jaarlijkse knuffelronde en dat was ook weer de moeite waard.
Je mist dan pas iets Els als je zelf gemist wordt. (da's een diepe hé).

Grtz. Wick
Wick's signatuur Houdoe
Wick
Quote
#5
bedankt voor de mooie foto's Wick en Elena!

Petra
Quote
#6
Je brengt nietsvermoedend je dochter naar school en dan mag je auto ruiten krabben, ik heb er van genoten.

Kreta omgeving aghios nicolaos

[Afbeelding: hrjvd2.jpg]
Quote
#7
Ik zal deze reactie ook maar even hier zetten:
Hier trouwens nog een paar foto's van de sneeuw op Samos van een paar dagen geleden:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Openbare leven in Griekenland stilgelegd door hevige sneeuw iakovos 14 2.383 29 January 2022, 13:53
Laatste bericht: metaxa
  Sneeuw in Griekenland Arthur 15 2.974 17 February 2021, 11:51
Laatste bericht: Jef Dockx
  Sneeuw in April Patrick 5 1.708 06 April 2020, 19:43
Laatste bericht: odeprinsjes
  Koud, storm en veel sneeuw in Griekenland Ger 40 10.513 05 February 2020, 13:23
Laatste bericht: Jef Dockx
  sneeuw odeprinsjes 26 6.590 09 January 2019, 15:20
Laatste bericht: Lex Sengers
  Sneeuw in Griekenland Ger 7 3.063 27 February 2018, 00:51
Laatste bericht: messara
  Sneeuw. chris 108 36.708 25 January 2017, 21:02
Laatste bericht: El Greco

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)