Discussies: 13
Waarderingen:
5
Ik woon in: Hoogeveen
Ik ben momenteel in:
Als hij Zeta meeneemt ,ga ik zeker weten kijken.
Discussies: 2
Waarderingen:
0
Ik woon in: Limburg
Ik ben momenteel in:
Wij waren afgelopen zomer bij het concert wat hij gaf in akrotiri ioannina, helemaal super! Wij zijn ook weer van de partij. @ tzimis bedoel je met zeta zijn achtergrondzangeres? Want die meid heeft een volume!
Gr. lies
Discussies: 1
Waarderingen:
0
Ik woon in: Noordwijk aan zee
Ik ben momenteel in:
Ik was naar die in Utrecht.. T was met Pasen en eigenlijk wel beetje zielig gedoe met niet erg veel gasten, neem aan de meeste grieken waren naar 'huis'. T is ook nogal irritant dat ze dan zeggen dat hij 23 uur komt en hij pas 1.45 kwam , dat is blijkbaar dan nog vroeg, maar ik vind dat maar niks. Jammer ook was dat de akoustiek slecht was. De arme jongen deed wel zijn best, maar ik koop toch dan maar liever een cd of ga die wel zien in Griekenland
Discussies: 13
Waarderingen:
5
Ik woon in: Hoogeveen
Ik ben momenteel in:
dan neem ik aan dat iedereen wachte met andere muziek bijna 3 uur om de ster te zien?? arrogant vind ik maar zo als wij in griekenland zeggen ,als de mensen dat aannemen ,dan doen ze dat.
Discussies: 33
Waarderingen:
0
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:
Was ook bij beide concerten in De Melkweg en 2 jaar geleden in Mytilini (Lesvos). Super! Een groot feest.
Discussies: 0
Waarderingen:
0
Ik woon in:
Ik ben momenteel in:
Weet iemand of er al iets meer bekend is over Mixalis Xatzigiannis dat hij in Nederland komt?