Mixalis Xatzigiannis
#1
Vanochtend kreeg ik een mail van Aleko Karozas (Greece on tour)

Mixalis Xatzigiannis komt in october en november weer naar europa waarschijnlijk ook Nederland


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Quote
#2
ohhh ik hoop dat hij naar NL komt. Static Ben in 2007 en 2009 ook naar zijn concert geweest in de Melkweg in Amsterdam. Dit filmpje heb ik 2009 gemaakt.


[Afbeelding: 24g3tp3.jpg]
greece67's signatuur zwaaivlag
LIVE YOUR LIFE! YOU ONLY HAVE ONE!

Quote
#3
Als hij Zeta meeneemt ,ga ik zeker weten kijken.
Quote
#4
Arion, mocht je nadere info hebben over de datum en locatie zet je het dan ook in de Oriste-agenda?
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Alvast efcharisto1
Quote
#5
Wij waren afgelopen zomer bij het concert wat hij gaf in akrotiri ioannina, helemaal super! Wij zijn ook weer van de partij. @ tzimis bedoel je met zeta zijn achtergrondzangeres? Want die meid heeft een volume!
Gr. lies
Quote
#6
nee want als ik kom aan zo een concert moet toch oordopjes aan. ik bedoel Zeta Makrypoulia zijn vrouw. en ik denk dat zij niet zing zij acteer ,en is heel mooi.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Ik was naar die in Utrecht.. T was met Pasen en eigenlijk wel beetje zielig gedoe met niet erg veel gasten, neem aan de meeste grieken waren naar 'huis'. T is ook nogal irritant dat ze dan zeggen dat hij 23 uur komt en hij pas 1.45 kwam , dat is blijkbaar dan nog vroeg, maar ik vind dat maar niks. Jammer ook was dat de akoustiek slecht was. De arme jongen deed wel zijn best, maar ik koop toch dan maar liever een cd of ga die wel zien in Griekenland
Quote
#8
dan neem ik aan dat iedereen wachte met andere muziek bijna 3 uur om de ster te zien?? arrogant vind ik maar zo als wij in griekenland zeggen ,als de mensen dat aannemen ,dan doen ze dat.
Quote
#9
Was ook bij beide concerten in De Melkweg en 2 jaar geleden in Mytilini (Lesvos). Super! Een groot feest.
Quote
#10
Weet iemand of er al iets meer bekend is over Mixalis Xatzigiannis dat hij in Nederland komt?
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Nieuwe Mixalis Xatzigiannis ou_zo 5 4.473 11 December 2011, 16:10
Laatste bericht: Xander
  Nieuwe CD Mixalis Xatzigiannis al uit? Koukla 12 8.662 20 March 2011, 13:12
Laatste bericht: Harry
  MIXALIS HATZIGIANNIS - KOLAZ NEW CD!!! (2009) theeke 6 7.907 27 November 2009, 19:19
Laatste bericht: theeke

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)