Grieksegids nieuws     
Bed & Breakfast op Naxos
#1
    Hallo alle Oristers,
ik ben Jan Oostrom en ik woon op het mooie Cycladen eiland Naxos. In mijn appartement verhuur ik een kamer met ontbijt. Het appartement ligt in het centrum van Naxos stad. Alle leuke inkels, de vele restaurants en ook het swingende nachtleven van Naxos liggen op korte loopafstand van het huis. Ook het idyllische St. George Beach ligt op geen 10 minuten van het appartement.

Mochten jullie meer informatie willen over mijn Bed&Breakfast, meer foto's, meer informatie over Naxos of informatie over de reisroute naar Naxos, bezoek dan mijn website
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Mochten jullie een kamer bij mij boeken, dan garandeer ik voldoende persoonlijke aandacht en service.

Hoop jullie te mogen ontvangen op het prachtige Naxos, waar jullie een onvergetelijke vakantie zullen beleven.
Quote
#2
Ziet er goed uit Jan en Naxos is een geweldig eiland.
Quote
#3
Jan, je hebt er een ontzettend leuke site van gemaakt, complimenten hiervoor. En ja, Naxos is absoluut een fantastisch mooi eiland dat wij zeker weer eens zullen gaan bezoeken. Heel veel succes met je Bed & Breakfast op Naxos.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)