Even voorstellen.
#1
Hallo Oristers
ik ben Jan Oostrom en sinds vandaag actief op Oriste. Leuke site ! Ik woon op het mooie paradijselijke Cycladen eiland Naxos en in mijn appartement verhuur ik een kamer voor Bed & Breakfast. Ik zal af en toe adverteren op het plekje waar dat bij Oriste is toegestaan. Op het semi-commerciele hoekje bij Oriste vind je in mijn advertentie ook mijn website. Bezoek de site als je wilt. Misschien mag ik jullie ontvangen bij mijn Bed & Breakfast.

Tot schrijfs of misschien tot ziens op Naxos

Jan Oostrom


Ingesloten bestanden Thumbnail(s)
   
Quote
#2
Welkom hier Jan!

Petra
Quote
#3
Hallo Jan,

Leuk je op dit forum aan te treffen!
We hebben in het verleden wel eens contact gehad; je liet toen weten bezig te zijn met een winkel op Naxos...
Quote
#4
Welkom Jan, ik zag je ook regelmatig langskomen op dat andere forum waar nu een vervelende man de boel zit te verzieken en weet ook nog van dat winkeltje op Naxos.
Heb je dat inmiddels?
Quote
#5
Hallo allemaal, dank voor jullie welkomswoord. En nee, dat winkeltje op Naxos is er (nog) niet van gekomen. Ben nu in mijn eigen appartement sinds vorig seizoen een laagdrempelige B&B gestart. Komend seizoen moet het beter gaan draaien dan vorig seizoen. Bekijk mijn website maar (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




). Ik was voor de winter in NL, maar vertrek volgende week weer naar Naxos.

Ik was heel lang niet op GR sites geweest, tot ik vorige week die andere site bekeek en mij rot schrok van 1 of meerdere malloten die dat forum verzieken. Dat zijn geen GR liefhebbers. Toen kwam ik op deze site die ik erg leuk vond. Vandaar dat ik mij aanngemeld heb.

Tot schrijfs
Jan
Quote
#6
Je website ziet er goed uit! Mijn complimenten!
De afgebeelde overzichtsfoto van het strand bij Agios Prokopios kwam me zeer bekend voor; ik heb het voor de zekerheid gescheckt en... ja hoor, dat is een opname die ik zelf in 2007 heb gemaakt...!
(???)
Quote
#7
Hallo Jan,

Welkom op het forum van Oriste.
Hoop dat je net zoveel leesplezier zult beleven als ons.
Trouwens jouw site ziet erg erg uitnodigend uit!!!
Compimenten!!

Groetjes Els en Jac Cuijpersgreeksmiley2
Quote
#8
Hallo, bedankt dat jullie mijn site leuk vinden. En Frederigue, het zou best kunnen dat ik jouw foto van Agios Prokopios Beach heb gebruikt. Ik gebruik foto's van mezelf, maar ook foto's die ik van internet afhaal. Als je wil dat ik hem eraf haal, laat't mij dan weten. Dan haal ik hem eraf. Ik heb er vandaag weer een hoop nieuwe foto's bijgezet. Kijk maar of er nog een paar van je bij zitten HA HA
Quote
#9
WELKOM
op de site
ger en jose
Quote
#10
(23 January 2012, 21:31)Jan Oostrom schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hallo, bedankt dat jullie mijn site leuk vinden. En Frederigue, het zou best kunnen dat ik jouw foto van Agios Prokopios Beach heb gebruikt. Ik gebruik foto's van mezelf, maar ook foto's die ik van internet afhaal. Als je wil dat ik hem eraf haal, laat't mij dan weten. Dan haal ik hem eraf. Ik heb er vandaag weer een hoop nieuwe foto's bijgezet. Kijk maar of er nog een paar van je bij zitten HA HA

Laat maar mooi staan hoor; :) ik voel me zelfs wel een beetje vereerd...
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)