Fodelianakis olijfolie                 
Lakis Lazopoulos - "Sorry, I'm Greek" Tour
#1
Ik heb gisteren weer een aantal concerten, evenementen en TV-tips aan de agenda toegevoegd. Eén van de evenementen is een optreden van Lakis Lazopoulos met zijn "Sorry, I'm Greek" European Tour. Naast een aantal optredens in o.a. Duitsland is hij ook te zien op 23 mei 2012 in het Koninklijk circus in Brussel ( zie
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




)
Wat moet ik me bij de show voorstellen? Is hij een bekende komiek of conferencier? Wie kent hem en/of zijn show(s)?

Quote
#2
Hij is de presentator van een populair satirisch tv-programma (meestal gebasseerd op actualiteiten) op de Griekse tv zender Alpha: Al Tsantiri.

Ik kan regelmatig om hem lachen en in deze tijd is dat hard nodig. Hij heeft ook veel komische sketches gemaakt.
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#3
het zou een programma in het grieks zijn ,dus ik denk dat je grieks goed moet zijn wil je daar zijn.
Lakis is een oude bekende ,Youp van griekenland. gelukig na het afronden van zijn studie rechten is geen advocaat geworden maar op theater gegaan. van het theater met de komst van de comerciele zenders is op tv gegaan eerst met Deka mikroi Mitsoi waar verschilende griekse types deed, en later met de Al tsantiri nieuws.op you tube staat genoeg van zijn werk.
Hij is heel goed maar niet zo dat ik de 230 km naar Dusseldorf voor gaan rijden.
Quote
#4
lazopoulos is een fascist anarchocommunist , maar dan wel multimiljonaire , die zijn propaganda onder de mantel van satire serveert ,
hij is heel "stoer" en "slim" zolang hij met zijn monoloog bezig is zonder tegenspraak , en als een goede communist hij haat alles wat Grieks is .
Sommige mensen leven VOOR hun idealen , en sommige andere figuren zoals lazopoulos leven VAN hun "idealen"

in Nederland hij zou allang in de gevangenis zijn beland wegens a) oproep tot geweld en haat, en b) belasting ontduiking.
Quote
#5
nick nick!! Lazopoulos een communist!! nee toch. ok hij heeft veel geld en ergens is de weg kwijt maar de rest niet hoor!!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Griekenland tour Arthur 0 1.900 13 June 2014, 11:14
Laatste bericht: Arthur
  Memories tour d'amour op Samos Fleurootje 0 2.203 07 September 2010, 17:53
Laatste bericht: Fleurootje

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)