even voorstellen
#1
Kalimera!

Wij (Akis uit Athene en Aline uit Nederland) wonen al jaren op Naxos, we hebben hier een winkel. Vinden het nog steeds een heel mooi eiland, we voelen ons hier thuis. Maar helaas wordt het steeds moeilijker het hoofd boven water te houden...
Ta leme
Quote
#2
Welkom hier.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Welkom op Oríste! Akis & Aline.
Veel lees- en schrijfplezier hier op 't forum.

[Afbeelding: kalosirthate.jpg]
Quote
#4
Welkom! Wat wonen jullie op een mooi eiland, heb het er drie jaar terug erg naar m'n zin gehad, en kom vast nog eens terug. Geniet ervan, ik hoop dat jullie er in 2012 ondanks alles weer goede zaken mogen doen.
Quote
#5
welkom hier Akis en Aline!

Petra
Quote
#6
welkom, wij waren vorige zomer nog op naxos en hebben er toen erg genoten.
waar is jullie winkel en wat verkoop je er?
Quote
#7
[Afbeelding: 54xfzt.gif]

Veel plezier op dit forum
Groetjes Sonja en Leo.
Quote
#8
Geef even je adres akis, mag via PB, ik kom elk jaar wel een paar keer op Naxos, ik kom dan wel even kijken en gedag zeggen.

Eddy
Quote
#9
Ook welkom gewenst van de Belgische-clan.
Naxos....kiss Na enkele vakanties er te hebben doorgebracht zijn we er drie jaar geleden gehuwd, heeft dus wel een aparte plaats in ons Heart
Hebben nog even overwogen om er iets te kopen maar gezien de wat moeilijke bereikbaarheid en het leeglopen in de winter van het eiland ligt onze toekomst nu op Crete.
Graag willen we dit jaar of toch volgend jaar nog eens een ommetje maken via Naxos. Het probleem is dus de bereikbaarheid vs tijd die men er voor nodig heeft. Moeilijke verbindingen!

Waar zitten jullie ergens? Wat verhandelen jullie. Alvast veel plezier hier op het forum en op Naxos uiteraard. greeksmiley2
Quote
#10
Welkom Akis en Aline op het forum
evert's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
welkom
op het forum
Ger en Jose
Quote
#12
Wink 
Welkom op dit gezellige forumkoud
Quote
#13
(03 February 2012, 10:10)Akis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Kalimera!

Wij (Akis uit Athene en Aline uit Nederland) wonen al jaren op Naxos, we hebben hier een winkel. Vinden het nog steeds een heel mooi eiland, we voelen ons hier thuis. Maar helaas wordt het steeds moeilijker het hoofd boven water te houden...
Ta leme

Wat houdt dat nu heel concreet in dat je het steeds moeilijker hebt om het hoofd boven water te houden? Krijg je minder verkocht aan gewone Grieken omdat er voor hen crisis is?
Quote
#14
Hoi allemaal!

bedankt voor jullie leuke reacties! En ook leuk dat sommige van jullie Naxos kennen. Ben het met jullie eens: het is een heel mooi eiland! Akis en ik hebben een computerzaak. Voornamelijk service en reparaties. We zitten nu net in een verbouwing, ik schrijf wel als ik wat meer tijd heb iets langer.
Groetjes Aline
@Giorgino

Dat houdt in dat iedereen door salarisverlagingen, bezuinigingen, belastingverhogingen, btw verhoging, minder te besteden heeft. We merken een enorm verschil in onze inkomsten met een paar jaar geleden. Er komen veel minder klanten de winkel binnen en geven minder uit. Daarnaast zijn onze onkosten huur, stroom, tel, verzekering, belasting, ed hetzelfde gebleven en in sommige gevallen zelfs omhoog gegaan. Het is moeilijk... en verontrustend. De werkeloosheid blijft maar stijgen en steeds meer bedrijven en winkels sluiten. Onzekere toekomst
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)