Grieks faillissement??
Hoe mooi de politieke achtergrond van deze dame ook mag zijn, als ik een Griekse politicus uit Brussel zie kan ik niet nalaten te denken: daar zit er weer zo eentje op een riant belastingvrij anderhalve ton plus salaris met een paar mooie aanwezigheidstoeslagen, woontoeslag, weetikveel wat nog meer aan 'Brussel' extraatjes, en die zal wel even vertellen hoe het de gemiddelde Griek vergaat, wat ze moeten doen, hoe ze zich door de malaise hen moeten slaan, en dat de zon ooit weer zal gaan schijnen nadat er eerst veel pijn is geleden.
Burp.

Een tamelijk primaire en ongenuanceerde reactie, ik weet het....
Quote
@maria, nog even over toeristen die menen geld 'tegoed' te hebben van grieken. Ja hoor, ik heb ook meerdere ervaringen van mensen hier gehoord afgelopen zomer. Autootje volgetankt en niet willen betalen, buikje rond gegeten en zeggen ik heb al betaald etc.
Quote
Nanny,

Ik begrijp eigenlijk helemaal niet wat dat soort mensen met dergelijke ideeën in Griekenland komt doen. Het is toch echt van de zotte om zo te reageren. Je zou je bijna schamen om een landgenoot van een dergelijk type te zijn!

Groetjes,

Annelies
Quote
Inderdaad, ik zou me ook diep schamen voor mijn landgenoten wanneer ze zich zo opstellen.
Wat een hufterig gedrag, ongelofelijk !
Ik heb het echter nog niet meegemaakt.
Quote
Tijd van schamen heb ik geloof ik al grotendeels achter me liggen, ik heb nu iets van ze zijn niet wijzer, weten niet beter. Niet altijd juist, maar anders wordt het moeilijk om het werk vol te houden.

De eigenaar van het benzinestation, nogal een heetgebakerd type was trouwens niet echt gediend van het gedrag van deze ( Duitse) klant. Waarschijnlijk hebben deze mensen wel een lesje geleerd.
Quote
Ik dacht al dat het vast een Duitser zou moeten zijn. Ik had al meer van dat soort verhalen gehoord. Ook van T-shirts met vervelende teksten er op. Dan vinden ze het nog gek dat ze niet leuk behandeld worden. Ik zou des duivels zijn! Zelfs al ben ik geen Griek!
Quote
En zo wordt er weer haat gekweekt.Angry
Quote
(10 March 2012, 11:46)rhodosliefhebber schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik dacht al dat het vast een Duitser zou moeten zijn.
Ook Nederlanders verlagen zich tot dit soort domme uitspraken, jammer genoeg.Angry Ik schaam me daar diep voor.

Quote
Bij het verhaal van het gezelschap dat lekker had gegeten en niet wilde betalen omdat ze vonden dat ze al betaald hadden ging het om nederlanders. Nee, aan dit soort gedrag hangt geen nationaliteitskaartje, nederlanders zijn ook niet allemaal zo leuk hoor!
Quote
ik denk meer nederlanders dan wij denken
ik kreeg ook zo'n rotte opmerking ,omdat ik 3 vakantie's kreta had geboekt
zul je daar wel niets hoeven te betalen,
mijn reactie was,krijg daar op kreta meer liefde en waardering terug als van jullie
groet ger en jose Wij houden van Griekenland en van de bevolking
Quote
Ik lees nogal eens op Duitse fora en daar kom je dit soort verhalen tegen, vandaar mijn conclusie dat het vast een Duitser was. Ik heb helemaal niets tegen Duitsers, in tegendeel zelfs: ik heb er 5 1/2 jaar met veel plezier gewoond. Als ik iemand tegen de schenen heb geschopt, dan spijt mij dat. Was niet de bedoeling.
Nederlanderds zijn zeker ook niet vrij van zonden, maar misschien beledig ik daar iemand anders weer mee!
Quote
(10 March 2012, 13:24)Leo en Sonja. schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En zo wordt er weer haat gekweekt.Angry

Zo'n gemakkelijk gebruikt woord "haat" en vaak ook ten onrechte. Haat is in mijn ogen een ervaren van afstoting maar met negatieve aantrekkingskracht. Wanneer je iemand haat, ontwikkel je een obsessieve aantrekking tot die persoon. Lijkt me vreselijk. Dan wordt het echt tijd voor een psycholoog of zo. Confused

Gelukkig haat ik niemand, mensen interesseren me of niet.
Quote
Volgend bericht heeft niet echt veel met deze topic te maken, maar 'k wist niet waar het anders te plaatsen.
Giorgios Papandreou stapt nu ook op als partijvoorzitter van Pasok:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
de partij heeft volgende zaterdag een steming om een nieuw partij voorzitter te kiezen., dit was in de planing en al lang bekent. naar verwachting Eleutherios Venizelos de dikke manier die nu in Brussels langs komt steeds om te bedelen omdat hij de minister van finanzien is, wordt de nieuw Pasok voorzitter.
Quote
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&photo=364&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Ter informatie!
Quote
(10 March 2012, 18:27)Maria schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(10 March 2012, 13:24)Leo en Sonja. schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




En zo wordt er weer haat gekweekt.Angry

Zo'n gemakkelijk gebruikt woord "haat" en vaak ook ten onrechte. Haat is in mijn ogen een ervaren van afstoting maar met negatieve aantrekkingskracht. Wanneer je iemand haat, ontwikkel je een obsessieve aantrekking tot die persoon. Lijkt me vreselijk. Dan wordt het echt tijd voor een psycholoog of zo. Confused

Gelukkig haat ik niemand, mensen interesseren me of niet.

Je heeft gelijk Maria,ik bedoelde het niet met haat,en is ook ten onrechte,maar ik bedoel er een ander woord voor,laat ik het houden op verstoring onder elkaar,en haat is inderdaad een ziekte.
Groetjes van Leo en Sonja.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 6 gast(en)