Liefde en wat ervoor doorgaat
#1
Dit leuke boekje van Imme Dros gaat over de Mythen van Medeia en Iason, Alkestis en Admetos, Psyche en Eros.
Het is een uitgave voor oudere kinderen, maar ik vind het heel duidelijke verhalen over Griekse mythen. Het is een klein, dun boekje, 72 bldz., en het past makkelijk door de brievenbus. Ik was blij met mijn aanwinst maar... er stond al een exemplaar in de kast ! Wie wil dit (afgeshreven bibliotheek-)boek dat in erg goede staat is, overnemen ?
mijn vraagprijs is 2,50 excl. de porto.
Quote
#2
Heb je al reacties? Zonee, dan ben ik je klant!
(Heb je zonet een privéberichtje gestuurd.)
Quote
#3
Okee Tina, je krijgt een privéberichtje met mijn gegevens !
Bedankt.
Quote
#4
dit was een betere kans dan de vorige keer maar ik ben te laat.mischien binnenkort gaat Tina het boek verkopen. ik heb vorige week op de reis van athene naar thessaloniki en naar nederland een prachtige Markaris met Charitos in Istanbul uitgelezen. wat een boek. hoe snel gaat de reis dan ,ongelovelijk. gek genoeg de moordenaar kwam uit Drama.
in afwachting.
Quote
#5
volgens mij is het verkocht aan Tina....
Tja wat doen we eraan ? ( ti na kanoume?)Big Grin

ps, Tzimis binnenkort ga ik naar Konstantinópel en dan herlees ik die Markaris op de plek waar het speelt. kan niet wachten...
Quote
#6
dat is een prachtig idee. het zijn voor iedereen moeilijke tijden anders ging ik voor een tee aan het Bosporus graag heen vorige week. van uit Drama is in een dag te doen.
het was mooier als je een aardige griekse geboren in Kostantinoupoli mee had zo als de vrouw van Charitos tijdens zijn werk daar.zij zou je de Polis kunnen laten zien zo als geen andere.
Quote
#7
Hallo Tzimis, dan neem ik liever een Griekse man mee om mij Konstantinopel te laten zien.....
Het boekje is verkocht !

Marja
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)