Stukje over NL'ers in Athene
#1
Dit stukje over enkele bitterbalbakkende Nederlanders in Athene zag ik vanochtend in het RTL-ontbijtnieuws. Terwijl al een vijftigtal Nederlanders zijn teruggekeerd willen anderen daar (nog) niet aan denken.
Zijn er ook Oríste-leden op dit filmpje te zien?

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






(vanaf 04:10 minuten, dus even vooruitspoelen)

Edit: hier is een betere link waarmee je rechtstreeks naar het bewuste fragment gaat:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ik weet niet of ze ook lid zijn van Oriste maar het is wel leuk om deze dames van "To Stekkie mas" eens terug te zien :)
Quote
#3
(15 February 2012, 18:01)prasoudi schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik weet niet of ze ook lid zijn van Oriste maar het is wel leuk om deze dames van "To Stekkie mas" eens terug te zien :)

Dus jij kent deze dames en heren wel Prasoudi?

Quote
#4
Sommige van de dames, maar de heren ken ik niet.
Quote
#5
Tja een goed voorbeeld van integratie,bitterballen en heineken bier.
Quote
#6
Helemaal mee eens Karin,je zou ook een Mitos kunnen drinken.
En van die lekkere Griekse mezes,dat is toch beter dan bitterballen zeker als je in Griekenland woont!!
Quote
#7
Als je iedere dag Mythos met mezes kan bestellen is een bitterbal wellicht een aantrekkelijke afwisseling !
Quote
#8
(16 February 2012, 17:56)Xander schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Als je iedere dag Mythos met mezes kan bestellen is een bitterbal wellicht een aantrekkelijke afwisseling !

Sterker nog Amstel & Heineken zijn de bieren die het meest gedronken wordt hier in Griekenland.

Jamas,

Dick
Quote
#9
Mijn man drinkt heel graag een mythos als wij in Griekenland zijn, maar 5 van de 10 keer zijn ze gewoon niet te krijgen, alleen amstel en heineken.
Quote
#10
(16 February 2012, 18:52)IneT schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mijn man drinkt heel graag een mythos als wij in Griekenland zijn, maar 5 van de 10 keer zijn ze gewoon niet te krijgen, alleen amstel en heineken.

totale onzin Mythos en tegenwoordig ook Fix is overal te koop in Kreta en de rest van Griekenland en vaak stukken goedkoper dan heineken enz.

Quote
#11
Ine Kees bedoeld dat jullie niet goed kijken, iets anders dan de opmerking TOTALE ONZIN
maar ja je had dit kunnen weten.
Quote
#12
Biertip : probeer eens een Fisher. Wordt grieks gebrouwen, niet overal verkrijgbaar. Uiteraard wel in het immer fraaie Vamos. Mezes krijg je er altijd bij.

@ Kees Mythos is in sommige streken van griekenland inderdaad niet altijd te krijgen. Traditioneel voert Amstel nog steeds de ranglijst aan.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)