terug van weggeweest
#1
Wink 
Hallo

Ik ben Mieke (voorheen mke) en door een computercrash en daarna vergeten password dat ik niet meer hersteld kreeg was ik even weg en nu weer aangemeld als nieuw forumlid.
Ik ga me weer lekker overal mee bemoeien ;)

Mieke's signatuur greeksmiley2:
Quote
#2
Dag Mieke,

Welkom terug! leuk dat je er weer bent.
Even ter info (is wellicht ook interessant voor anderen waar het wachtwoord van vergeten is):
In dat geval kan je gewoon op "wachtwoord vergeten" klikken waarna je een tijdelijk wachtwoord wordt toegezonden. Daarmee kan je dan weer inloggen. En als dat om de één of andere reden ook niet werkt gewoon even een mailtje sturen via 'contact opnemen' onderaan de pagina, dan reset ik het account handmatig.
Ik heb je oude (MKE) berichten en de nieuwe (Mieke) samengevoegd.

Fijn (carnavals?) weekend, Ger
Quote
#3
Ik zal aan jullie denken als ik hier met een frapeetje in de zon zit (als hij schijnt) fijne carnaval gewenst.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
Bedankt Ger, fijn dat je mijn oude ik hebt samengevoegd met mijn huidige..........
Wat carnaval betreft dragen wij al jaren ons steentje bij door op de kleinkinderen te passen zodat de ouders lekker kunnen stappen. Sinds gisteren zijn er 5 stuks in huis, variërend in leeftijd van 3 tot 12. Gelukkig spelen ze erg lief samen en hebben we er niet meer last van dan dat ze ons de oren van het hoofd eten en dat er overal van alles rondslingert.
Na carnaval wordt het weer tijd om met de voorpret voor de vakanties te beginnen, ondanks alles blijven wij Griekenlandliefhebbers in hart en nieren. En Arthur, een frapeetje krijg ik hier ook elke dag als we ons dagelijks spelletje tavli (of yahtzee) spelen, dus jaloers maken lukt je niet Tongue behalve wat datzonnetje betreft.

groetjes Mieke

Quote
#5
Welkom terug Mieke!

Petra
Quote
#6
Welkom terug op de site van oriste!!!
Beleef weer net zoveel leesplezier als wij dat doen!

Groetjes Els en Jac Cuijpersgreeksmiley2
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Terug van weggeweest vlagreco 11 7.638 04 December 2018, 19:46
Laatste bericht: Marieke

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)