Belastingen
#1
Ik werk sinds mei bij Teleperformance en krijg betaald via Randstad. Nu staat er op mijn loonstrookje van Januari een belasting vermeld die ik niet thuis kan brengen. De belasting heeft nooit op de loonstrookjes van de voorgaande maanden gestaan.

Na wat gezocht te hebben op google ben ik er achter gekomen dat het zich laat vertalen als "household employment tax". Met deze term ben ik niet geholpen, sterker nog de vraag waarom moet ik dit betalen dringt zich op. In het Grieks staat het als ΦΜΥ en staat onder het kopje "ΚΡΑΤΉΣΕΙΣ".
Kan zijn dat ik dit moet betalen omdat ik dit jaar 30 wordt? Ook staat mijn post adres nog bij iemand anders zijn adres (koop woning). Dit heb ik opgegeven bij de ΔΟΥ als c/o adres. Ik huur nu zonder contract en kan me daardoor niet inschrijven op mijn werkelijke woonadres.

Ik hoop dat er iemand is die er meer van weet.

Groetjes Carien
Carien's signatuur Uit mijn leven gegrepen, mijn nieuwe post op mijn blog
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
ΦΜΥ foros Misthoton Ypiresion. neem het mee naar de steki en vraag het daar . Margo kan zeker mee helpen. en anders pleeg zij een paar telefontjes. FMY is een belasting dus op je werk omdat zo te zien teleperformance een service begrijf is.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Belastingen Yiannakis 3 3.631 14 August 2011, 18:56
Laatste bericht: ElsR

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)