Grieksegids nieuws     
Wordfeud - ook in het Grieks?
#1
Een collega beweert dat zij op vakantie in Griekenland zag dat er daar ook al driftig 'gewordfeud' (schrijf je dat zo?) werd en dan ook nog eens in de Griekse taal. Tot nu toe heb ik echter nog nergens een Griekse versie kunnen ontdekken Huh

Kent iemand de Griekse versie en heeft er misschien zelfs ervaring mee?

Even voor degene die Wordfeud niet kennen:
Waarschuwing, niet gaan zoeken; het werkt nogal verslavend ;)
Mijn nickname bij Wordfeud is 'Oriste' :) (voorlopig alleen in het NL's, da's al ingewikkeld genoeg Blush )
Quote
#2
Okay Ger, één rondje.....
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#3
Heb wordfeud in t Grieks nooit gezien, maar wel wordblitz, voor wie dat leuk vindt.
Quote
#4
Ah leuk Ger, heb jr uitgenodigd, in NL welteverstaan, doe er ook 1 met een Engels iemand, s toch ook lastig.
Quote
#5
(27 November 2019, 00:02)lucy schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ah leuk Ger, heb jr uitgenodigd, in NL welteverstaan, doe er ook 1 met een Engels iemand, s toch ook lastig.

Hoi Lucy, dit is een topic van alweer ruim 7 jaar geleden. Ik heb Wordfeud een jaar of 5 best wel intensief gespeeld. Uiteindelijk ben ik ermee gestopt toen ik een nieuwe smartfone kocht.
Dus helaas kan ik je uitnodiging niet meer zien Confused
Quote
#6
Oeps dat heb ik niet gezien Ger dat het van zo lang geleden is. Speel ook al jaren wf vrij fanatiek wanneer ik tijd heb Wink
Quote
#7
(21 February 2012, 19:29)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Een collega beweert dat zij op vakantie in Griekenland zag dat er daar ook al driftig 'gewordfeud' (schrijf je dat zo?) werd en dan ook nog eens in de Griekse taal. Tot nu toe heb ik echter nog nergens een Griekse versie kunnen ontdekken Huh

Kent iemand de Griekse versie en heeft er misschien zelfs ervaring mee?

Even voor degene die Wordfeud niet kennen:
Waarschuwing, niet gaan zoeken; het werkt nogal verslavend ;)
Mijn nickname bij Wordfeud is 'Oriste' :) (voorlopig alleen in het NL's, da's al ingewikkeld genoeg Blush )

Yassas. Ik kom zojuist al zoekende naar Griekse versie van Wordfeud uit bij dit bericht. Helaas is er geen Griekse versie bij Wordfeud te vinden maar ik speel ook Wordcrex en daar kun je wel alle talen kiezen. Het spel is eerlijker dan Wordfeud omdat beiden dezelfde letters krijgen dus dezelfde kansen om te scoren.
Als je het graag eens wil proberen kan ik jou uitnodigen. Hiervoor dien jij de app Wordcrex te downloaden en ik heb je emailadres of gebruikersnaam nodig. Natuurlijk kun je ook mij uitnodigen als je de app eenmaal hebt. Mijn gebruikersnaam:
Mieke Coumans
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mieke's signatuur greeksmiley2:
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Grieks Scrabble / Wordfeud Ger 1 2.703 14 June 2020, 10:36
Laatste bericht: Nanny

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)