Olympic Air schrapt ATH-AMS-ATH vanaf 25/03
#1
Vanaf 25-3 schrapt Olympic Air haar vluchten van Amsterdam-Athene-Amsterdam.
Heb je al geboekt dan krijg je full refund. Ik heb net met OA gesproken omdat ik in maart en april een vlucht naar Amsterdam heb geboekt en graag wil weten waar ik aan toe ben. Momenteel zijn ze bezig om te kijken of de KLM capaciteit heeft om die passagiers te vervoeren die al geboekt hebben bij OA. Mij werd aangeraden te wachten, ik krijg vlgd week een telefoontje van OA, en krijg dan te horen of het een full refund word of dat ik kan worden geboekt op een KLM vlucht. Ik snap niet wat er aan de hand is want nog niet zolang geleden kondigde OA met veel poeha aan meer vluchten in te zetten op traject Amsterdam-Athene-Amsterdam en nu dit. Je kan op op de site van OA ook geen vlucht Ams-Ath-Ams boeken na 25/03(No flights are available for the dates you've specified). Dit komt volgens mij ineens uit de lucht vallen want zelfs bij customer service werd ik in de wacht gezet omdat ze mijn vragen niet konden beantwoordenSmile Ik kreeg alleen te horen dat het een beslissing is van het management van OA. Via mijn werk (in de reisbranche) kwam ik achter dit nieuws dat ze de vluchten schrappen , het staat zelfs niet op de website van OA...)

Jammer hoor want ik vlieg graag met OA. Goede service aan boord en de vluchttijden zijn ook prettig.

Quote
#2
Deze reactie had ik 2 weken geleden van Olympic.
Eddy


Thank you for contacting Olympic Air.

Regarding your inquiry, please note that for some domestic destinations (Paros, Milos, Karpathos, Astypalaia, Skiathos, Leros, Kithira, Ikaria, Karpathos, Kalymnos etc) which are considered as Public Service Obligation routings, a competition among different air carriers is in progress, in order for the Ministry of Transport to appoint to each one of them the right or not to operate flights to all or some of those destinations. As such flights are scheduled only until March 24th 2012, please contact our reservations department at +30 210 35 50 500, which operates daily from 8am to 11pm local time or visit our web page
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




towards the end of February 2012 for further updated information.

However, bookings for summer 2012 for other domestic destinations of our network (Mykonos, Santorini, Chania, Rhodes, Heraklion, Corfu, Kefalonia, Chios, Limnos, Mytilini etc) are currently available through our web page.

We remain at your disposal for any further communication.
Best regards,
Quote
#3
dus die vlieg route is overgebleven aan KLM voor rechtstreeks?? en met tussen stop aan Lufthansa en Aegean??
Quote
#4
@Eddy dit zegt alleen iets over de domestic destinations en niets over de bestemming Amsterdam. Ik ben benieuwd wat ik vlgd week krijg te horen.

@Tzimis directe vlucht met KLM heeft mijn voorkeurSmile KLM met tussenstop Parijs of Aegean via Munchen of Frankfurt dus geen directe vlucht.Je bent hoe dan ook langer onderweg.
Quote
#5
Vorig jaar werd Brussel-Athene-Brussel ook al geschrapt...
Quote
#6
ben blij dat ik dit jaar weer vertrouwd bij Transavia heb geboekt. Zit nu te denken om 3 weken eerder te gaan.
Quote
#7
Er is gelukkig nog altijd Ryanair... Smile
Quote
#8
(23 February 2012, 22:07)Giorgino schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Er is gelukkig nog altijd Ryanair... Smile

Na dat Ryanair ons in Italië liet stikken, en wij niks hulp kregen bij het uitzoeken hoe we thuis moesten geraken, en na heel veel extra geld uitgegeven te hebben aan een lange omzwerving via Londen én een extra hotelovernachting... denkt geen haar op mijn hoofd er nog aan om met Ryanair te reizen.
Maar goed, ieder zijn keuze.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#9
Mja, je kan met Ryanair toch wel heel goedkoop in Thessaloniki of Volos geraken en zowel Pilion als Chalkidiki zijn verdomd mooie streken. Dat kan dat risico dan misschien toch wel waard zijn...
Quote
#10
Thessaloniki gaat, via Dortmund, ook prima met Easyjet. Als je vroeg boekt echt spot goedkoop. In februari vlogen wij met 2 personen heen en weer voor nog geen 120 euro (wel alleen met handbagage, anders moet je extra bijboeken).
Quote
#11
Stomtoevallig heb ik de tickets voor onze reisjes naar Kreta voor dit jaar eens niet bij Olympic geboekt.
Soms moet je mazzel hebben.
Een vriend van me heeft zojuist naar Olympic in Athene gebeld. Het verhaal dat de vluchten AMS - ATH per 25 maart stoppen werd bevestigd. Over omboeken naar een andere carrier of geld terug konden ze (nog) geen antwoord geven.

Ik ben wel benieuwd waar de verantwoordelijkheid ligt als je via een organisatie als Cheaptickets of Tix hebt geboekt.
Ik vermoed bij de organisatie waar je hebt geboekt ?
Quote
#12
Getver de getver!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben sinds een paar dagen op deze site,gewoon toevallig.
De site is geweldig!
Maar om op mijn getver terug te komen,
Afgelopen oktober hebben mijn partner en ik besloten om,ivm een speciale gebeurtenis,weer eens een vlucht te boeken via een lijnvlucht ipv. een charter te vliegen.
Gewoon vanwege het comfort! Dus na wat gepuzzel kwamen we toen uit op een aanbieding via Supersaver.
Wat schetste onze verbazing toen we er achter kwamen dat Olymic vanaf 25-03-2012 niet meer vanaf AMS. zou vliegen

Je begrijpt het al ,we zagen onze vakantie in rook opgaan.
Dus Supersaver dit afgelopen weekend een mail gestuurd met deze feiten.

We hopen dat ze ons een leuk alternatief kunnen bieden en anders gaan we zelf maar weer aan de slag.

Wordt vervolgd!

Groet,Marianne
Quote
#13
Wink 
Update: Momenteel kunnen ze nog niets zeggen en is het afwachten geblazen...net gehoord van een salesmedewerker die me op de hoogte houdtSmile Ik heb begrepen dat ook niet alle touroperators op de hoogte zijn gesteld...
Je kunt er in ieder geval zeker van zijn dat als je geboekt hebt OA met een alternatief moeten komen of een full refund.-)Heb je een z.g pakketreis geboekt bij een reisorganisatie dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken, de reisorganisatie gaat het dan voor je oplossenSmile Zoals ik al eerder schreef vlgd week komen ze met een antwoord.
Quote
#14
25/3 mooi datum hebben ze gekozen. mischien gaat kolokotronis mee op de laaste vlucht mee.
Quote
#15
@Tzimis Zou een eer zijn want dan zitten we op dezelfde vluchtSmile
Quote
#16
ben je op de laaste vlucht van athene naar AMst of amst athene?? dan moet je in traditionele grieks kleding als Bouboulina moeten reizen.
is er al personeel van Oa in amsterdam?? als ze zijn gaan ze dan uit dienst??
zou aegean toch de dienst ooit over nemen??
Quote
#17
Verdorie zeg!

Ik had geboekt met Malev. Malev gaat failliet, tickets weg. Dan maar geboekt met Olympic. Nu stopt Olympic ook! En KLM heeft ook net hun capaciteit gehalveerd Sad

Een refund in dit geval is ook erg vervelend aangezien de prijzen stijgen als een gek...dus er zal weer flink geld moeten worden bijgelegd. Ik geloof er namelijk niets van dat Olympic voor iedereen alternatieve (duurdere) vluchten gaat boeken. Zijn ze helaas ook niet toe verplicht. Enkel als het binnen 4 weken valt (meende ik) zijn ze verplicht alternatief vervoer aan te bieden.
Quote
#18
Hallo
Ik had ook mijn ticket bij Malev geboekt. Malev is inderdaad per 15 februarie failliet verklaard. Inderdaad nieuwe ticket is een stuk duurder. Had wel een goed aanbieding van Aegeon gezien van Thessaloniki naar Dusseldorf. Ik hoef namelijk alleen de terug reis heen ga ik met de auto mee. Dorst dit niet te boeken door alle onduidelijkheid over Griekenland. Ik had zo iets van straks Aegeon ook failliet als Griekenland eventueel failliet zou gaan. Dus nog geen ticket.
Groet Marja
Quote
#19
Update: (sorry even crossposten, dit heb ik ook op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




geplaatst.)

Update: OA kan nog helemaal niets vertellen. Ze zijn nog in onderhandeling met diverse airliners. De passagier informeren wordt steeds uitgesteld.

Ik kreeg te horen dat ik eind deze week of begin volgende week gebeld zal worden. Ze weten nog helemaal niets. De vluchten zijn om commerciële redenen gestaakt.Als je net zoals ik een 'los ticket' hebt geboekt ben je min of meer overgeleverd aan de airliner en is het idd afwachten. Heb je een pakketreis geboekt (vlucht is dus onderdeel van het reispakket) dan moet de reis organisatie met een alternatief komen en hoef je niet te vrezen voor je vakantieSmile

Dit staat op de ANVR website:
Bij toepassing van de ANVR Boekingsvoorwaarden:
Als er sprake is van een losse IATA-lijndienstvlucht (dit staat vermeld op het ticket) zijn de vervoervoorwaarden van de luchtvaartmaatschappij van toepassing.

Bij toepassing van de ANVR Reisvoorwaarden:
Als er sprake is van een pakketreis valt de vlucht onder de verantwoordelijkheid van de ANVR reisorganisator. Deze biedt u een alternatief.
Quote
#20
ik dacht dat ze vorige jaar Parijs en Brussels hebben afgeschaft. waar vlieg nog Olympic nu buiten griekenland? wordt OA aleen een binnenlands vlieger?
Quote
#21
Hoi allemaal.
OOk ik heb een ticket geboekt Amsterdam naar Samos en retour met O.A.
Las hierover steeds jullie berichtjes en hoorde zelf niets.
Ik had beboekt via D-Reizen,
Vanmorgen toch maar een mail gestuurd en kreeg snel onderstaand bericht terug:

Bedankt voor uw reactie.
Uw bericht is inderdaad correct.

Olympic Air zal stoppen met vluchten tussen Athene en Amsterdam en vice versa met ingang van 25 maart 2012.



Inmiddels hebben we van Olympic Air alternatieve boekingsmogelijkheden ontvangen waarbij passagiers toch hun reis kunnen maken.
Dit gaat echter alleen om retourvluchten van Amsterdam - Athene en vice versa.
Deze klanten worden omgeboekt naar KLM, Air France of Swiss.

De procedure voor passagiers met een eindbestemming verder dan Athene, is momenteel nog niet geheel duidelijk.
U valt helaas onder deze groep, omdat u vlucht nog doorgaat naar Samos.
Er wordt momenteel door Olympic Air en zijn partners hard gewerkt aan een geschikte oplossing voor deze vluchten.
Zodra we daar meer informatie over ontvangen, zullen we u dat zo snel mogelijk laten weten.
De contactgegevens hebben wij verwerkt in de boeking

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

D-reizen.

Dus ik ben nieuwsgierig hoe dit verder gaat.
Gelukkig net als jullie allen niet zo snel in paniek, en ik weet zeker half mei met een heerlijk Frappeetje op de blauwe stoeltjes in Pythagorio.
Verder wacht ik af en we horen,
Groetjes Margaritha



Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#22
Vanaf half mei kun je vanaf Weeze met Ryan Air naar Thessaloniki en naar Chania, voor m.i. zeer schappelijke prijzen!

Mvg
Martin
Quote
#23
ik probeer van oktober vorig jaar te boeken voor Milos in mei maar het vaststellen van het schema word elke keer opgeschoven.
nu is er een schema tot 24 maart maar dan houd het op.
nu ook Amsterdam kwijt na Brussel wat volgt er nog meer?
Quote
#24
(28 February 2012, 19:52)Tzimis Bazoukas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik dacht dat ze vorige jaar Parijs en Brussels hebben afgeschaft. waar vlieg nog Olympic nu buiten griekenland? wordt OA aleen een binnenlands vlieger?

Starten op 24/03 met een nieuwe lijn. Athene - Tel Aviv Huh

Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#25
Hoi Patrick,
Wat een vreemde keuze i.p.v. naar Amsterdam,met zoveel Grieken die hier in Nederland/België wonen en Nederlanders en Belgen in Griekenland die toch regelmatig heen en weer reizen.
Snap je toch niets meer van.
De tip om van Weeze te vliegen is voor mij uit het Hoge Noorden niet te doen,ik heb al eerder geschreven dat ik vanuit Leeuwarden binnen 2 uren via de Afsluitdijk op Schiphol ben,maar dank voor het meedenken.
Ik wacht eerst het bericht van D-reizen maar af,ik ga al 25 jaar in mei en september,altijd nog wel ergens een stoeltje voor mij vrij,gaat lukken.

Patrick,even een vraag aan jou, lees vaak je berichtjes en denk dan:
Jij en Suzie zijn toch een stelletje uit Mili,wij BBQen wel samen met onze Ned. en Griekse vrienden bij Batis en Lena?Als dit zo is doe ze de lieve groetjes van mij(mafiozo).en natuurlijk aan Suzie.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#26
@ Margaritha

Ik ben kennelijk niet degene die je denkt.

Inderdaad strange dat ze dergelijke route invoeren (3x per week) en er is nu ook sinds december 2 x per week een vlucht Thessaloniki - Tirana hebben. Op de pressrelease (
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




) wordt er trouwens nog melding gemaakt dat reizigers vanuit Tel-Aviv aansluitend kunnen doorreizen naar o.a. ....Nederland!!!! Heel bizar dus.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#27
Pfffffffffff!

Zoals we eigenlijk al dachten heeft Supersaver onze reis niet naar een andere maatschappij omgezet dus maar snel gaan zoeken naar een mogelijkheid om toch in Mei naar Lesvos te kunnen gaan.

Gelukkig vonden we een SUPERAANBIEDING via Sunweb dus kunnen we toch weer lekker naar dit prachtige eiland.Big Grin

Nu nog even wachten op het geld dat Supersaver moet terugstortenConfused

Groetjes,Marianne
Quote
#28
GELUKT.
Vandaag kreeg ik een telefoontje van D-Reizen dat ze succesvol mijn vlucht met Olympic Airlines, heen in mei/terug in juni van Amsterdam naar Samos hebben overgeboekt naar KLM/Air France.
Zonder bijbetaling,vandaag ook de bevestiging gekregen met nieuwe E-Ticket.
Ik blij, een deel hierbij een grote Pluim en complimenten uit aan D-REIZEN.
Wilde het toch hier even melden,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#29
Een vriend van mij had geboekt bij Tix.nl.
Hij heeft gisteren, 1 dag na de toezegging, zijn geld teruggekregen.
Keurig afgehandeld dus.

Om een bij mij onbekende reden wilde hij niet door Tix of Olympic overgeboekt worden naar een andere vliegmij., maar dat zelf regelen.
Quote
#30
Marianneke
Waarom ga je met OA van Amsterdam naar Samos (viA Athene?)
Transavia vligt voor minder geld met een rechtstreekse charter.
Quote
#31
We wilden met OA vliegen vanwege het comfort en vliegtijden.
Toen we in Oktober boekten waren we daar overigens minder kwijt voor een ticket dan bij Transavia.
Inmiddels hebben we het geld teug gekregen van SupersaverBig Grin en gaan lekker in Mei naar Lesvos.
Quote
#32
Het antwoord van Marianneke sluit precies aan bij mijn voorkeur altijd voor O.A.rond 02.00 uur zat ik buiten op de bankjes op de luchthaven met mn Frappeetje,zag de zon rond 04.00 uur prachtig opkomen en rond 06.00 uur de lucht in richting Samos,erg ontspannend.
Ook ik boekte eind vorig jaar,360 euro inclusief vliegtickerverz.voor 5 euro en geen gedoe met bagage,ik heb meestal overgewicht, m.n. op de terug vlucht,1x 36 kilo woog mn koffer en moest op de luchthaven van Samos 2,50 euro bijbetalen geen enkel probleem.Koffer wordt door gelabeld en zag hem met de 36 kilo zonder probleem weer terug in Amsterdam,vliegtuig meestal half vol dus voor mn gemoedsrust geen probleem met het overgewicht.
Dus nu met KLM zal ik me als ik vertrek keurig aan de 20 kilo houden.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#33
Tickets zijn vreselijk duur dit jaar. Het lijkt er op dat KLM niet de vlucht om 20:30 bijplaatst, dus er is deze zomer enkel één KLM en één Transavia vlucht per dag naar Athene. Véél te weinig.

Vorig jaar was het rond deze tijd nog prima mogelijk om KLM vluchten rond de 220 euro te boeken, op dit moment beginnen ze ongeveer bij 350 euro. Behoorlijk verschil als je (zoals ik) elke 2 weken op-en-neer vliegt.

Olympic heeft wel iedereen gerebooked die dat wilde, ik heb bijvoorbeeld (op verzoek) een veel duurder Air France ticket ontvangen. Maar de 'schade' die Olympic heeft aangebracht aan de markt is gróót voor ons als passagiers.
Quote
#34
Hoi ,
Nu ook Emirates elke dag vanaf Amsterdam gaat vliegen had ik een stille hoop dat ze ook Athene als tussenstop zouden aandoen.
Helaas heb het niet kunnen ontdekken.
In mei met KLM/Air France gevlogen,prima services maar wel erg lang onderweg.
Heenvlucht geen probleem, je gaat met vakantie maar de terug vlucht,07.10 vanaf Samos en diezelfde avond om 20.30 uur in Leeuwarden.
Ik ben bang dat het in September Transavia of Arkefly voor mij zal moeten worden.Helaas via Duitsland geen optie dit i.v.m. openbaar vervoer vanaf Leeuwarden vaak overstappen.
Heb nog niet geboekt blijf zoeken.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#35
Goede morgen Margaritha,
Ik weet niet of je goed ter been bent Dodgy maar als je bij Hispeed boekt, hoef je maar 2 of 3 x over te stappenhmmm en dat voor 19,--euro per reis
vanaf Leeuwarden totaan Düsseldorf luchthavenoops, zo goedkoop kan je in Nederland NIET met de NS reizenAngry
Quote
#36
Machinist je hebt gelijk,dank voor de tip
Ik ga eens speuren hoe en wat met de Hispeed.
Vertrekt niet vanuit Leeuwarden maar ik zoek het op.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#37
Het probleem is vaak dat je erg vroeg op de luchthaven moet zijn. Schiphol kan je met de nachttrein bereiken, maar ik geloof niet dat ze naar Düsseldorf zo iets hebben. Bovendien is overstappen met een zware koffer geen lolletje als je trap op trap af moet (bv. wanneer de roltrap weer eens stuk is). Wij hebben het voordeel dat we vanuit Maastricht op het zelfde perron in Utrecht kunnen overstappen als we naar Schiphol gaan. En het systeem van de OV-chipkaart is (nog) zo lek als een mandje dus ....
Maar Margaritha hebben jullie geen shuttle service vanuit Leeuwarden naar een Duits vliegveld? Wij bestellen een busje van Patrick Airservice uit België voor 80 euro 2 personen enkele reis Maastricht-Düsseldorf. Iets duurder dan met de trein naar Schiphol maar dat compenseren we doordat de enkele reizen van Air Berlin naar Samos stukken goedkoper zijn dan die van Sunweb (eigenlijk heeft die laatste alleen maar retours tot max. 4 weken, dat is ons te kort).
Buiten het seizoen ben je aangewezen op Transavia omdat dat de enige is die vroege vluchten naar Athene heeft (weliswaar voor een spotprijs) zodat je de aansluitende vlucht van 15.00u naar Samos nog haalt (met Olympic Air).
Een alternatief is dinsdags van Thessaloniki naar Samos maar dan moet je ook weer vroeg op het vliegveld aldaar zijn. Je zou het kunnen combineren met een paar dagen Thessaloniki moet ook heel interessant zijn.
Quote
#38
Voor ons blijft dit toch het beste, (als je flexibel bent )
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




geen lange aanrijtijden, altijd wel een vlucht die past, vriendelijk personeel en 99,9% op tijd.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#39
(07 August 2012, 08:45)ElsR schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het probleem is vaak dat je erg vroeg op de luchthaven moet zijn. Schiphol kan je met de nachttrein bereiken, maar ik geloof niet dat ze naar Düsseldorf zo iets hebben. Bovendien is overstappen met een zware koffer geen lolletje als je trap op trap af moet (bv. wanneer de roltrap weer eens stuk is). Wij hebben het voordeel dat we vanuit Maastricht op het zelfde perron in Utrecht kunnen overstappen als we naar Schiphol gaan. En het systeem van de OV-chipkaart is (nog) zo lek als een mandje dus ....
Maar Margaritha hebben jullie geen shuttle service vanuit Leeuwarden naar een Duits vliegveld? Wij bestellen een busje van Patrick Airservice uit België voor 80 euro 2 personen enkele reis Maastricht-Düsseldorf. Iets duurder dan met de trein naar Schiphol maar dat compenseren we doordat de enkele reizen van Air Berlin naar Samos stukken goedkoper zijn dan die van Sunweb (eigenlijk heeft die laatste alleen maar retours tot max. 4 weken, dat is ons te kort).
Buiten het seizoen ben je aangewezen op Transavia omdat dat de enige is die vroege vluchten naar Athene heeft (weliswaar voor een spotprijs) zodat je de aansluitende vlucht van 15.00u naar Samos nog haalt (met Olympic Air).
Een alternatief is dinsdags van Thessaloniki naar Samos maar dan moet je ook weer vroeg op het vliegveld aldaar zijn. Je zou het kunnen combineren met een paar dagen Thessaloniki moet ook heel interessant zijn.


Dat is wel goedkoop! Krijg je daar dan een bonnetje van?
Quote
#40
Ik weet niet meer of ik een bonnetje krijg. Ik zie het niet als mijn taak om op vakantie te controleren of mensen/firma's zwart werken. De service is goed en op vakantie vind ik dat het belangrijkste.
@Arthur Last minutes kunnen leuke voordeeltjes opleveren maar voor mensen die werken en/of hun vakantie van te voren moeten plannen werkt dat niet. Als je onder die omstandigheden naar JetAir kijkt vind ik ze vaak vrij duur. Oja, en voor vluchten naar Kreta zijn er aanzienlijk meer aanbieders (en dus concurrentie) dan naar Samos.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Aegean Airlines: Wel AMS en BRU, géén DUS Ger 1 1.267 31 October 2020, 15:44
Laatste bericht: cors
  Treinreis thess-ath. Nanny 2 1.052 21 January 2020, 16:04
Laatste bericht: Nanny
  Ryan Air hogere prijzen? Arthur 38 8.298 08 October 2017, 09:30
Laatste bericht: Arthur
  Snelle verbinding ATH-Piraeus juni klaar JohannesGR 2 1.878 11 February 2017, 00:48
Laatste bericht: El Greco
  Air Berlin overname door Alitalia siepke 4 3.912 18 April 2014, 12:56
Laatste bericht: Xandrios
  Air Berlin - Adventskalender met kortingen Ger 2 2.818 09 December 2012, 21:40
Laatste bericht: xristina
  Ryan air komt weer naar Kos&Rhodos Nanny 6 4.524 03 December 2012, 21:02
Laatste bericht: Nanny
  Charters Air Berlin 2013 ElsR 3 2.900 08 November 2012, 19:05
Laatste bericht: ger64

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 5 gast(en)